Języki Obce w Szkole 3/2024
Języki obce nauczane jako drugie | Język polski jako obcy
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
Cyfryzacja edukacji językowej
seria wydawnicza
autor / redaktor
rok wydania
2023
miejsce wydania
Warszawa
liczba stron
148
hasła przedmiotowe
programy
Pozostałe informacje
wydawca
Wydawnictwo FRSE
język
POLSKI
ISBN / ISSN
0446-7965
Numer 4/2023 "Języków Obcych w Szkole" poświęcony jest różnym aspektom cyfryzacji edukacji językowej. Przeczytamy w nim o szansach i zagrożeniach, jakie niesie ze sobą sztuczna inteligencja, a także o możliwościach, jakie oferują różne aplikacje. Dowiemy się również, gdzie poszukiwać wartościowych zasobów dydaktycznych. Wydając ostatni w tym roku kalendarzowym numer, życzymy, by lektura tekstów w nim publikowanych, dostarczyła wielu inspiracji na wartościowe zajęcia z wykorzystaniem technologii.
Więcej na stronie kwartalnika: www.jows.pl.
Języki obce nauczane jako drugie | Język polski jako obcy
Psychospołeczne aspekty uczenia się i nauczania języka obcego
Ponadprogramowo, pozaformalnie, nieformalnie
Kształcenie językowe w szkolnictwie wyższym
Języki obce zawodowe i specjalistyczne
Sprawności językowe i podsystemy języka
Język i...
Pierwszy numer JOwS wydawany w FRSE
Rozpoczynamy trening językowy
Media społecznościowe - let's face them
Badania w dziedzinie edukacji językowej
Frankofonia
Język i kultura rosyjska
Język polski jako obcy
Język niemiecki
Z doświadczenia anglistów
Espanol i portugues
Romae latina i italiano
Języki rzadziej nauczane
Nauczanie języków na poziomie przedszkolnym