Kompendium projektów partnerstw strategicznych programu Erasmus+
Zbiór opisów projektów partnerstw strategicznych Erasmus+ sektora Szkolnictwo wyższe w latach 2014–2020
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
Wybór tekstów opublikowanych na platformie EPALE (2023 rok)
seria wydawnicza
autor / redaktor
rok wydania
2024
miejsce wydania
Warszawa
liczba stron
164
hasła przedmiotowe
programy
Pozostałe informacje
wydawca
Wydawnictwo FRSE
język
POLSKI
ISBN / ISSN
978-83-67587-27-3
Edukacja dorosłych to dziedzina obejmująca wiele obszarów. Znajduje to odzwierciedlenie w tekstach publikowanych przez członków społeczności skupionej wokół platformy EPALE. Różnorodność tematyczna tych publikacji nie przesłania jednak ich najważniejszego aspektu: w centrum uwagi zawsze jest człowiek na różnych etapach dorosłości. Teksty zaprezentowane w niniejszej publikacji, stanowiące drobny wycinek zasobów platformy, doskonale ilustrują, w jaki sposób można wykorzystać rozwiązania edukacyjne do zainicjowania zmiany – wśród jednostek, grup czy w społecznościach.
Elektroniczna platforma na rzecz uczenia się dorosłych w Europie (EPALE) to miejsce, gdzie eksperci zajmujący się kształceniem osób dorosłych, m.in. edukatorzy, trenerzy, doradcy zawodowi i badacze chcący rozwijać swoje kompetencje i dzielić się zdobytym doświadczeniem zawodowym, mogą znaleźć propozycje nowych metod pracy.
Cytowanie: Od wyzwania do rozwiązania. Wybór tekstów opublikowanych
na platformie EPALE (2023 r.). (2024). Warszawa: Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji.
Zbiór opisów projektów partnerstw strategicznych Erasmus+ sektora Szkolnictwo wyższe w latach 2014–2020
European Solidarity Corpes
The Begginer's Guide is for those considering implementing Erasmus+ Key Action 2 projects.
Trzydzieści artykułów, wybranych spośród wszystkich zamieszczonych na platformie EPALE w 2022 roku.
Historie młodych ludzi, którzy zrealizowali ciekawe projekty w ramach programów Erasmus+ i EKS.
Kompendium projektów partnerstw strategicznych sektora Szkolnictwo wyższe w latach 2014–2020.
Poradnik dla osób zainteresowanych realizacją projektów w Akcji 2. programu Erasmus+.
A collection of research articles presented at the research seminar “Evidence-based approach..." (2021).
Publikacja dotyczy polskich uczelni realizujących program Erasmus+ w latach 2014–2020.
Publikacja prezentuje wybrane projekty Europejskiego Korpusu Solidarności.
Poradnik dotyczący udziału uczniów z dysfunkcjami w zagranicznych szkoleniach i praktykach zawodowych.
Wybór artykułów opublikowanych na platformie EPALE w 2021 roku.
A collection of articles summarising Erasmus+ research results presented during the seminar “Evidence-based approach in Erasmus+. Impact assessment".
Prezentacja oferty programu Erasmus+ 2021–2027
w sektorze Edukacja szkolna.
Publikacja o współpracy szkół branżowych i firm w Polsce w zakresie staży dla uczniów.
W książce przedstawiono osiem historii wolontariuszek i wolontariuszy Europejskiego Korpusu Solidarności.
Publikacja porusza zagadnienia dotyczące działań krajów unijnych, mających na celu stworzenie sieci uniwersytetów europejskich.
Presentation of key youth policy developments in Eastern Partnership countries and in the Russian Federation.
Presentation of evaluation practices
in the field of education and of the current status of evaluation in Poland.
Publikacja o metodach badawczych
w ewaluacji programów edukacyjnych
oraz o rozwoju warsztatu ewaluatora.