treść strony

Blended learning w edukacji językowej

rok wydania

2020

miejsce wydania

Warszawa

Pozostałe informacje

wydawca

Wydawnictwo FRSE

język

POLSKI

ISBN / ISSN

0446-7965

Od wiosny tego roku edukacja ma inną postać niż zwykle: odbywa się albo zdalnie, albo w trybie hybrydowym czy mieszanym. Model ten, zwany z angielska blended learningiem jest głównym tematem tego wydania „Języków Obcych w Szkole”. Autorzy artykułów zaprezentowali swoje spojrzenie na to zagadnienie w nauce języków, pokazując je z rozmaitych perspektyw, akcentując walory i punktując wady. Ciekawe jest ukierunkowanie tych opracowań na ocenę prognostyczną: co będzie wartościowe w edukacji jutra, co nie rokuje pozytywnie, jak zmieni się szkoła po pandemii koronawirusa.

Zachęcamy do lektury!

 

Więcej na stronie kwartalnika: www.jows.pl

Czytaj pozostałe z tej serii