Pokaż, co sądzisz – ankiety

treść strony
  • Informacje dla użytkowników strony

    Jakich informacji poszukujesz na stronie FRSE? Zachęcamy do udziału w ankiecie, która pozwoli nam lepiej dobierać oraz eksponować treści w serwisie!

  • Wiedza o programie Erasmus+

    W ramach programu Erasmus+ możesz m.in. uczyć się za granicą czy wziąć udział w zagranicznej mobilności zawodowej. A skąd czerpiesz informacje na jego temat?

  • Formaty szkoleń

    Szkolenia w różnych formach odgrywają istotną rolę dla beneficjentów programów edukacyjnych, takich jak np. Erasmus+. A jakie typy szkoleń są najbardziej oczekiwane?

  • Uczniowie z Ukrainy w polskim systemie oświaty

    Na skutek rosyjskiej agresji na Ukrainę do polskiego systemu oświaty trafiło sporo uczniów zza wschodniej granicy. Jakie problemy się z tym wiążą?

  • Najważniejsze tematy aktualności

    Strona FRSE jest platformą, która gromadzi informacje nt. programów edukacyjnych, wydarzeń, publikacji czy konkursów. A co jest najbardziej interesujące dla naszych czytelników? Zapraszamy do ankiety!

  • Formaty publikacji FRSE

    Co roku powstaje kilkadziesiąt publikacji opatrzonych logotypem FRSE. A jakie formaty publikacji są najbardziej oczekiwane przez czytelników? Zapraszamy do wzięcia udziału w ankiecie.

  • Profile społecznościowe

    Nieobecność w sieci wydaje się już niemożliwa zarówno zawodowo, jak i prywatnie. Jakie media społecznościowe najlepiej sprawdzają się w Państwa pracy? Zachęcamy do wypełnienia ankiety.

  • Narzędzia komunikacji elektronicznej

    W dobie koronawirusa na niespotykaną dotąd skalę wykorzystywane są narzędzia komunikacji elektronicznej. Kilka z nich jednak niezmiennie wiedzie prym. Czy i Państwo z nich korzystają?

  • Narzędzia pracy zdalnej

    Komunikacja projektowa czy nauczanie online wydają się niemożliwe bez narzędzi cyfrowych. A Państwo bez jakich narzędzi elektronicznych nie mogą się obejść w swojej pracy? Ankieta na ten temat poniżej.

  • Zalety zdalnego zarządzania projektem

    Formuła online wymaga od koordynatorów projektów edukacyjnych zmiany dotychczasowego trybu pracy własnej i innego kierowania pracą partnerów projektowych. Czy jest to zmiana pozytywna?

1