Kierunki rozwoju kształcenia i szkolenia zawodowego, t. 3
Zbiór artykułów opracowanych przez Zespół EVET w latach 2022–2024.
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
Edukacja szkolna
seria wydawnicza
autor / redaktor
rok wydania
2024
miejsce wydania
Warszawa
liczba stron
166
hasła przedmiotowe
programy
Pozostałe informacje
wydawca
Wydawnictwo FRSE
język
polski
ISBN / ISSN
978-83-66515-67-3
Publikacja jest przeznaczona dla beneficjentów programu Erasmus+ i ma na celu przekazanie im informacji na temat najnowszych priorytetów i oferty tego programu na lata 2021–2027 w sektorze Edukacja szkolna. Zebrano w niej analizy, interpretacje i porady praktyczne w zakresie prowadzenia projektów, pozwalające zapewnić działaniom realizowanym w ramach programu zgodność z tzw. Standardami jakości Erasmusa. To sformułowane przez Komisję Europejską priorytety horyzontalne, czyli najważniejsze wyzwania stojące przed edukacją na terytorium Unii Europejskiej w latach 2021–2027.
W książce eksperci i dotychczasowi beneficjenci programu wspólnie z pracownikami Fundacji Rozwoju Systemu Edukacji (FRSE) – Narodowej Agencji Programu Erasmus+ i Europejskiego Korpusu Solidarności objaśniają Czytelnikom, w jaki sposób korzystać z doświadczeń zdobytych także we wcześniejszej edycji programu.
Cytowanie: Morawicz, I., Kowalczyk, A., Przemieniecka, J., Torończak, E. i in. (2021). Standardy jakości Erasmusa w praktyce. Edukacja szkolna. Warszawa: Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji.
Zbiór artykułów opracowanych przez Zespół EVET w latach 2022–2024.
Przewodnik po sektorze Edukacja dorosłych w programie Erasmus+.
Publikacja na temat rozwijania postawy obywatelskiej.
Zbiór opisów projektów partnerstw strategicznych Erasmus+ sektora Szkolnictwo wyższe w latach 2014–2020
Wybór tekstów opublikowanych na platformie EPALE w 2023 roku.
European Solidarity Corpes
The Begginer's Guide is for those considering implementing Erasmus+ Key Action 2 projects.
Trzydzieści artykułów, wybranych spośród wszystkich zamieszczonych na platformie EPALE w 2022 roku.
Historie młodych ludzi, którzy zrealizowali ciekawe projekty w ramach programów Erasmus+ i EKS.
Kompendium projektów partnerstw strategicznych sektora Szkolnictwo wyższe w latach 2014–2020.
Poradnik dla osób zainteresowanych realizacją projektów w Akcji 2. programu Erasmus+.
A collection of research articles presented at the research seminar “Evidence-based approach..." (2021).
Publikacja dotyczy polskich uczelni realizujących program Erasmus+ w latach 2014–2020.
Publikacja prezentuje wybrane projekty Europejskiego Korpusu Solidarności.
Poradnik dotyczący udziału uczniów z dysfunkcjami w zagranicznych szkoleniach i praktykach zawodowych.
Wybór artykułów opublikowanych na platformie EPALE w 2021 roku.
A collection of articles summarising Erasmus+ research results presented during the seminar “Evidence-based approach in Erasmus+. Impact assessment".
Publikacja o współpracy szkół branżowych i firm w Polsce w zakresie staży dla uczniów.
W książce przedstawiono osiem historii wolontariuszek i wolontariuszy Europejskiego Korpusu Solidarności.
Publikacja porusza zagadnienia dotyczące działań krajów unijnych, mających na celu stworzenie sieci uniwersytetów europejskich.