Zapewnianie jakości w edukacji: ewaluacja szkół w Europie - polityka i stosowane rozwiązania

treść strony

seria wydawnicza

rok wydania

2015

miejsce wydania

Warszawa

liczba stron

62

hasła przedmiotowe

programy

Pozostałe informacje

wydawca

Wydawnictwo FRSE

język

POLSKI

ISBN / ISSN

978-83-64032-87-5

Ewaluacja pracy szkół jest jednym z ważnych sposobów na podnoszenie jakości kształcenia w całym systemie edukacji, którego podstawowym elementem składowym są szkoły.

W raporcie uwzględniono dwa główne typy ewaluacji szkół: ewaluację zewnętrzną, przeprowadzaną przez ewaluatorów zewnętrznych, i wewnętrzną, która jest najczęściej prowadzona przez same szkoły. Raport zawiera część porównawczą i opisy systemów ewaluacji w poszczególnych krajach w roku szkolnym 2013/14.

Tłumaczenie części publikacji Assuring Quality in Education: Policies and Approaches to School Evaluation in Europe

Cytowanie: Komisja Europejska /EACEA/Eurydice, 2015. Assuring Quality in Education: Policies and Approaches to School Evaluation in Europe. (Zapewnianie jakości w edukacji: ewaluacja szkół w Europie - polityka i stosowane rozwiązania) Raport Eurydice. Luksemburg: Urząd Publikacji Unii Europejskiej.

Czytaj pozostałe z tej serii