Kompetencje 4.0 jako czynniki ułatwiające realizację i zarządzanie projektami w programie Erasmus+ oraz sprzyjające ich trwałości w czasach pandemii COVID-19 Projekty programu Erasmus+ mają charakter edukacyjny, ale ich realizowanie wymaga szerokich umiejętności menedżerskich
Wykształcenie zawodowe Jak wygląda kształcenie zawodowe w Polsce z perspektywy systemu edukacji i rynku pracy?
Doświadczenie pobytu w Polsce w narracjach zagranicznych studentów Podczas dłuższych pobytów w kraju nieanglojęzycznym znajomość języka angielskiego nie wystarczy, by na co dzień swobodnie funkcjonować w nowym otoczeniu.
Kompetencje przyszłości Publikacja zawiera artykuły gości specjalnych I Kongresu Rozwoju Systemu Edukacji oraz materiały z Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej "Szkoła w świecie zmian i nowych technologii"
Perspektywy kształcenia nauczycieli języków specjalistycznych w Polsce Analiza procesu kształcenia nauczycieli języków specjalistycznych w Polsce.