Praca w Fundacji Rozwoju Systemu Edukacji

treść strony

Dlaczego warto pracować w FRSE?

Pełnimy funkcję Narodowej Agencji Programu Erasmus+ (od 2014 r.) i Europejskiego Korpusu Solidarności (od 2018 r.). Łączny budżet tych przedsięwzięć w latach 2021–2027 przekroczy 29 miliardów euro w skali Europy. Na arenie międzynarodowej reprezentujemy Polskę, a w kraju organizujemy nabory i nadzorujemy finansowanie projektów. Nasze programy i inicjatywy są koordynowane zgodnie z normą systemu zarządzania jakością ISO 9001:2015.

Zapewniamy bardzo dobre warunki pracy:

Prywatna opieka medyczna

Dofinansowanie aktywności sportowej

Szkolenia oraz bezpłatne lekcje języka angielskiego w siedzibie firmy

Dofinansowanie wypoczynku z ZFŚS oraz biletów na wydarzenia kulturalne

Elastyczny czas pracy

Dodatkowa składka pracodawcy na PPK

Oferty pracy w FRSE

 

Główny specjalista w Zespole Zamówień Publicznych

Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji zarządzająca kilkunastoma międzynarodowymi i krajowymi programami edukacyjnymi poszukuje Kandydatek/tów na stanowisko:

Główny specjalista w Zespole Zamówień Publicznych
Nr ref.: FRSE/64/2024
Wakat: 1
Rodzaj umowy: umowa o pracę
Miejsce wykonywania pracy: Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych na podstawie ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz na podstawie „Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 " oraz na podstawie "Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027"uczestniczenie w pracach Komisji Przetargowej (w tym m.in. pełnienie funkcji sekretarza komisji przetargowej, badanie i ocena ofert, sporządzanie protokołów, organizacja posiedzeń komisji)
  • współpraca z komórkami organizacyjnymi w zakresie tworzenia dokumentacji niezbędnej do wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz wyboru prawidłowego trybu udzielenia zamówienia publicznego
  • sprawozdawczość w zakresie udzielania zamówień i prowadzenie rejestrów
  • prowadzenie zamówień publicznych zgodnie z wewnętrznymi regulacjami

Oczekiwania wobec kandydatów:

  • wykształcenie wyższe
  • Bardzo dobra znajomość ustawy PZP oraz aktów wykonawczych
  • znajomość oprogramowania MS Office
  • umiejętności samodzielnej organizacji pracy
  • 2-3 lata doświadczenia i praktycznej znajomości ustawy Prawo Zamówień Publicznych wraz z aktami wykonawczymi oraz znajomość innych aktów prawnych regulujących zagadnienia dot. zamówień publicznych,
  • co najmniej 2 lata doświadczenia w obsłudze zamówień publicznych po stronie Zamawiającego
  • doświadczenie w prowadzeniu postępowań zakupowych poniżej progu stosowania ustawy Prawo Zamówień Publicznych
  • doświadczenie w przygotowywaniu sprawozdań z realizowanych postępowań do UZP.

Oferujemy:

  • możliwość rozwoju zawodowego w profesjonalnym środowisku;
  • pracę w prestiżowej instytucji realizującej istotne cele społeczne;
  • atrakcyjne warunki zatrudnienia.

Wszystkich zainteresowanych prosimy o przesłanie aplikacji do dnia 06 stycznia 2025 r. 
W celu aplikowania na to stanowisko, kliknij w poniższy link i wypełnij wymagane pola.

https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=deb06ff7f9ca4e6495ef647c59d6ffa0

Link do ogłoszenia na stronie BIP:

https://bip.frse.org.pl/content/glowny-specjalista-w-zespole-zamowien-publicznych-0

Ekspert merytoryczny ds. dostępności / Ekspert merytoryczny ds. monitorowania / Ekspert merytoryczny ds. analiz

Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji (FRSE) zaprasza do składania aplikacji na stanowiska ekspertów merytorycznych w ramach realizacji projektu, którego celem jest wdrożenie działań związanych z dostępnością oraz monitorowaniem działań na poziomie krajowym i regionalnym, zgodnie z Zintegrowanym Systemem Usług (ZSU) 2030.

Nr ref.: FRSE/63/2024

Miejsce pracy: Warszawa
Liczba wakatów: 3
Stanowiska:
Ekspert merytoryczny ds. dostępności
Ekspert merytoryczny ds. monitorowania
Ekspert merytoryczny ds. analiz

1. Ekspert merytoryczny ds. dostępności
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
• Przygotowanie materiałów projektowych zgodnie z wytycznymi WCAG.
• Weryfikacja materiałów pod kątem dostosowania do wytycznych WCAG i zasady uniwersalnego projektowania.
• Przygotowanie wydarzeń w projekcie w sposób zapewniający dostępność dla osób z różnymi potrzebami.
• Opracowanie materiałów i instrukcji dla organizatorów wydarzeń projektowych.
Minimalne wymagania:
• Wykształcenie wyższe magisterskie (preferowane kierunki humanistyczne).
• Minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w pracy związanej z przygotowywaniem i/lub weryfikacją materiałów zgodnych z wytycznymi WCAG.
• Znajomość zagadnień uniwersalnego projektowania oraz edukacji formalnej i poza formalnej.
• Doświadczenie w organizacji wydarzeń edukacyjnych.
• Doświadczenie w przygotowywaniu dokumentacji do postępowań przetargowych.

2. Ekspert merytoryczny ds. monitorowania
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
• Opracowanie wkładu merytorycznego do koncepcji monitorowania oraz współpraca przy tworzeniu narzędzi monitorujących.
• Konsultacje dla zespołu monitorującego w zakresie wykorzystywania narzędzi monitorujących.
• Współpraca z innymi specjalistami ds. monitorowania.
• Konsolidacja działań monitorujących.
Minimalne wymagania:
• Wykształcenie wyższe magisterskie (preferowane kierunki humanistyczne).
• Znajomość zagadnień uczenia się przez całe życie, edukacji formalnej i poza formalnej.
• Doświadczenie w organizacji wydarzeń edukacyjnych.
• Umiejętność opracowywania materiałów merytorycznych z zakresu edukacji.

3. Ekspert merytoryczny ds. analiz
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
• Analiza merytoryczna i opiniowanie raportów wynikających z monitorowania.
• Weryfikacja raportów i sprawozdań z projektów wojewódzkich realizowanych w ramach KPO.
• Współpraca z ekspertami ds. wniosków i raportów.
• Konsolidacja działań ekspertów ds. wniosków i raportów.
Minimalne wymagania:
• Wykształcenie wyższe magisterskie (preferowane kierunki humanistyczne).
• Minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie uczenia się przez całe życie i/lub edukacji formalnej i/lub poza formalnej.
• Umiejętność opracowywania materiałów merytorycznych w obszarze edukacji.
• Kompetencje analityczne w zakresie analizy danych.

Oferujemy:
• możliwość rozwoju zawodowego w profesjonalnym środowisku;
• pracę w prestiżowej instytucji realizującej istotne cele społeczne;
• atrakcyjne warunki zatrudnienia.

Zgodnie z fiszką projektu FRSE jest zobowiązane do zachowania równości szans w zatrudnieniu. Zgodnie z tą zasadą konieczne jest zatrudnienie w ramach projektu, na umowę o pracę, w wymiarze co najmniej 0,5 etatu, co najmniej 2 osób z niepełnosprawnością w rozumieniu Wytycznych dotyczących realizacji zasad równościowych w ramach funduszy unijnych na lata 2021-2027.

Wszystkich zainteresowanych prosimy o przesłanie aplikacji do dnia 06 stycznia 2025 r. 
W celu aplikowania na to stanowisko, kliknij w poniższy link i wypełnij wymagane pola.

https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=35c927ecd35e48bcb4e678cb71188cf5

Link do ogłoszenia na stronie BIP:

https://bip.frse.org.pl/content/ekspert-merytoryczny-ds-dostepnosci-ekspert-merytoryczny-ds-monitorowania-ekspert-merytorycz

Specjalista / starszy specjalista / główny specjalista w Zespole Erasmus+ ADU-KA1

Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji zarządzającą kilkunastoma międzynarodowymi i krajowymi programami edukacyjnymi poszukuje Kandydatek/tów na stanowisko:
 
Specjalista / starszy specjalista / główny specjalista w Zespole Erasmus+ ADU-KA1 w Biurze programów edukacji szkolnej oraz edukacji dorosłych
Nr ref.: FRSE/55/2024
Miejsce pracy: Warszawa
Liczba wakatów: 1
 
Program Erasmus+ Edukacja dorosłych – czym się zajmujemy?
Sektor Edukacja dorosłych programu Erasmus+ dofinansowuje projekty z zakresu niezawodowej edukacji dorosłych, czyli w praktyce najczęściej wspierające rozwój kompetencji kluczowych tych osób dorosłych, które już nie uczą się w szkołach dla młodzieży bądź zawodowych bądź wyższych. Typowym tematem projektów jest rozwój umiejętności i kompetencji potrzebnych każdemu dorosłemu w życiu, takich jak np. cyfrowe, społeczne, obywatelskie, z zakresu rozumienia teksty pisanego i pisania, matematyczne i przyrodnicze, w tym dotyczące treści ekologicznych. Ponieważ sektor Edukacja dorosłych (dawniej Grundtvig) zawsze wskazywał do udziału w projektach w pierwszeństwie osoby wymagającego szczególnego wsparcia edukacyjnego, częstymi grupami docelowymi są seniorzy, osoby z niepełnosprawnościami, osoby bez średniego wykształcenia czy np. ostatnio uchodźcy. Oczywiście z programu korzysta też kadra edukacji dorosłych o charakterze niezawodowym i organizacje zajmujące się taką edukacją, czyli np. organizacje pozarządowe pracujące z seniorami lub osobami z niepełnosprawnością, zajmujące się ekologią, włączaniem społecznym, itp., a także  biblioteki, muzea i domy kultury.
 
Kogo szukamy?
Szukamy osoby posiadającej bardzo dobrą umiejętność współpracy zarówno w Zespole, jak i z różnymi grupami interesariuszy, w tym z wnioskodawcami, beneficjentami, audytorami i zespołami wewnętrznymi wspierającymi proces dofinansowania projektów. Potrzebujemy osób z wysoką kulturą osobistą i motywacją do tego typu pracy, odpowiedzialnych, empatycznych, rzetelnych, samodzielnych w działaniu, z bardzo dobrą umiejętnością organizacji pracy własnej i pracy pod presją czasu.

Oferujemy:

  • pracę w prestiżowej instytucji realizującej istotne cele społeczne;
  • zadania przekrojowe i interdyscyplinarne, wymagające nabywania i pogłębiania swoich kompetencji;
  • dobrą atmosferę pracy we wspierającym i doświadczonym  Zespole,
  • nie do przeceniania - wdzięczność naszych beneficjentów, którzy od lat chwalą Zespół za profesjonalizm i życzliwość
  • atrakcyjne warunki zatrudnienia.

Obowiązki:

  • obsługa konkursu wniosków na dofinansowanie projektów oraz procesu kontraktowania;
  • monitorowanie przebiegu i ocena końcowa realizacji umów z beneficjentami;
  • rozpatrywanie spraw zgłaszanych przez beneficjentów (próśb, skarg, wniosków);
  • ocena formalna i merytoryczna raportów okresowych i końcowych;
  • obsługa komisyjnych i wewnętrznych elektronicznych narzędzi do zarządzania procesem dofinansowania;
  • organizacja, prowadzenie i udział w spotkaniach, szkoleniach, warsztatach i konferencjach związanych z ofertą Programu Erasmus+, w szczególności w zakresie sektora Edukacja dorosłych oraz upowszechnianiem jego rezultatów;
  • konsultacje dot. oferty programu dla wnioskodawców oraz doradztwo dla beneficjentów;
  • współtworzenie publikacji upowszechniających wyniki realizacji programu w tym przykładów dobrych praktyk;
  • współpraca przy promocji medialnej Programu, w tym z Komisją Europejską oraz innymi Narodowymi Agencjami Programu Erasmus+ w zakresie upowszechniania i wykorzystywania rezultatów oraz wsparcia beneficjentów;
  • współpraca przy organizacji i udział w europejskich wydarzeniach związanych z sektorem Edukacja dorosłych;
  • udział w planowaniu i raportowaniu działań Zespołu.

 Oczekujemy:

  • wykształcenia wyższego – studia magisterskie (mile widziane z zakresu: nauk społecznych, stosunków międzynarodowych, zarządzania itp.);
  • minimum: 

• dwuletniego doświadczenia – na stanowisko specjalisty
• 5-letniego doświadczenia – na stanowisko starszego specjalisty
• 7-letniego doświadczenia – na stanowisko głównego specjalisty
w pracy/stażu na stanowiskach związanych z realizacją projektów edukacyjnych lub społecznych finansowanych ze środków europejskich lub innych środków publicznych,

  • znajomości sektora edukacji dorosłych bądź w obszarze rozwoju osoby dorosłej;
  • znajomości specyfiki  funkcjonowania sektora organizacji pozarządowych;
  • rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych w mowie i piśmie;
  • umiejętności organizacji pracy własnej, samodzielności i dyscypliny w przestrzeganiu terminów i procedur, w tym procedur finansowych;
  • bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office, w tym szczególnie MS Excel.

Dodatkowe atuty:

  • doświadczenie w pracy lub odbyty staż w obszarze edukacji i szkoleń;
  • doświadczenie w realizacji projektów finansowanych ze środków unijnych albo innych środków publicznych;
  • doświadczenie w pracy z organizacjami  pozarządowymi lub działalność w sektorze NGO;
  • znajomość języków obcych (znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B1).

Zainteresowanych kandydatów i kandydatki prosimy o przesłanie aplikacji do 07 stycznia 2025 r.

W celu aplikowania na to stanowisko, kliknij w poniższy link i wypełnij wymagane pola.

https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=e4c941dae70c4540a96307299269b769

Link do ogłoszenia na stronie BIP:

https://bip.frse.org.pl/content/specjalista-starszy-specjalista-glowny-specjalista-w-zespole-erasmus-adu-ka1-0

Starszy specjalista / główny specjalista / ekspert w Biurze audytu wewnętrznego i kontroli

Starszy specjalista / główny specjalista / ekspert w Biurze audytu wewnętrznego i kontroli
Nr ref.: FRSE/62/2024

Miejsce pracy: Warszawa
Liczba wakatów: 1

Obowiązki:
•    Koordynacja i realizacja działań związanych z kontrolą projektów w ramach Inwestycji A3.1.1.1 Krajowego Planu Odbudowy;
•    Przygotowany i aktualizowanie analizy ryzyka oraz harmonogramów kontroli;
•    Przygotowywanie i aktualizacja procedur kontrolnych;
•    Przeprowadzenie kontroli planowych i doraźnych;
•    Weryfikacja dokumentacji finansowo-merytorycznej pod kątem zgodności z wnioskiem o dofinansowanie, wytycznymi, prawem, w szczególności prawem zamówień publicznych;
•    Przygotowywanie informacji pokontrolnych i monitorowanie zaleceń pokontrolnych;
•    Koordynacja kontroli i audytów zewnętrznych.

Oczekujemy:
•    Wykształcenia wyższego, preferowane finanse, księgowość, prawo;
•    Co najmniej 3 letniego doświadczenia zawodowego w zakresie kontroli; projektów finansowanych ze środków publicznych lub wdrażania albo realizacji projektów europejskich  lub audytu;
•    Doświadczenia w kontroli lub realizacji postępowań o zamówienie publiczne
•    Znajomości języka angielskiego na poziomie B2;
•    Dobrej znajomości pakietu MS Office, w szczególności MS Excell;
•    Dyspozycyjności (wyjazdy na kontrole);
•    Umiejętności analitycznego myślenia i wyciągania wniosków;  
•    Samodzielności w organizacji pracy własnej, pod presją czasu, w zmieniających się warunkach;
•    Dyscypliny w przestrzeganiu terminów i procedur.  

Dodatkowe atuty:
•    Prawo jazdy kategorii B;
•    Doświadczenie w procesie budowlanym lub kontroli projektów infrastrukturalnych;
•    Studia podyplomowe dotyczące prawa zamówień publicznych;
•    Znajomość systemu CST2021, e-Kontrole, Arachne.

Oferujemy:
•    możliwość rozwoju zawodowego w profesjonalnym środowisku;
•    pracę w prestiżowej instytucji realizującej istotne cele społeczne;
•    atrakcyjne warunki zatrudnienia.

Wszystkich zainteresowanych prosimy o przesłanie aplikacji do dnia 10 stycznia 2025 r.

W celu aplikowania na to stanowisko, kliknij przycisk "Aplikuj" i wypełnij wymagane pola.

https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=7e2bb3efc02841b6bbd437be0856eec1

Link do ogłoszenia na stronie BIP:

https://bip.frse.org.pl/content/glowny-specjalistaekspert-w-biurze-audytu-wewnetrznego-i-kontroli

Specjalista / starszy specjalista / główny specjalista w Zespole Erasmus+ Młodzież Akcja 1 i DiscoverEU

Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji zarządzającą kilkunastoma międzynarodowymi i krajowymi programami edukacyjnymi poszukuje Kandydatek/tów na stanowisko:

Specjalista / starszy specjalista / główny specjalista w Zespole Erasmus+ Młodzież Akcja 1 i DiscoverEU
Nr ref.: FRSE/59/2024

Miejsce pracy: Warszawa
Liczba wakatów: 1 etat, 1 etat na zastępstwo

Program Erasmus+ Młodzież – co robimy?
Program Erasmus+ Młodzież jest ciekawą i dającą wiele możliwości ofertą skierowaną do młodzieży w obszarze pozaformalnego uczenia się (odbywającego się w czasie wolnym od nauki, opartego na metodach odbiegających od sposobów stosowanych w tradycyjnych instytucjach edukacyjnych), umożliwiającą samodzielne podejmowanie działań przez młodych ludzi, rozwój różnorodnych kompetencji i zdobywanie wiedzy, a także realizację własnych pomysłów i rozwój zainteresowań.
Beneficjentami projektów realizowanych w ramach tego sektora są młodzi ludzie, osoby pracujące z młodzieżą oraz organizacje i instytucje działające na jej rzecz. Projekty dofinansowane w ramach sektora Młodzież koncentrują się w znacznym stopniu na edukacji obywatelskiej młodych ludzi, zwiększaniu ich uczestnictwa w życiu publicznym i społecznym oraz rozwijaniu inicjatywności młodzieży.

Kogo szukamy?
Obecnie poszukujemy 2 osób, które dołączą do istniejącego 11-osbowego zespołu. Szukamy osób posiadających bardzo dobre umiejętności pracy w zespole oraz z różnymi grupami interesariuszy (m.in. wnioskodawcami, beneficjentami, ekspertami ds. edukacji pozaformalnej czy z działami wspierającymi proces obsługi projektów w ramach Fundacji). Szukamy osób z wysoką motywacją do ww. typu pracy, odpowiedzialnych, samodzielnych w działaniu i organizacji własnego czasu pracy.

Obowiązki:

  • obsługa konkursu wniosków o dofinansowanie projektów oraz procesu kontraktowania;
  • monitorowanie przebiegu i ocena końcowa realizacji umów;
  • doradztwo i szkolenia dla beneficjentów, w tym prowadzenie spotkań i rozpatrywanie spraw zgłaszanych przez beneficjentów (próśb, skarg, wniosków);
  • ocena formalna i merytoryczna raportów końcowych;
  • obsługa baz danych;
  • organizacja, prowadzenie i udział w spotkaniach, szkoleniach, warsztatach i konferencjach związanych z ofertą i zasadami Programu oraz upowszechnianiem rezultatów Programu;
  • udzielanie konsultacji dot. oferty programu (Erasmus+ Młodzież);
  • współtworzenie publikacji upowszechniających wyniki realizacji programu w tym przykładów dobrych praktyk;
  • współpraca przy promocji medialnej Programu, w tym współpraca z innymi Narodowymi Agencjami Programu Erasmus+ w zakresie promowania, upowszechniania i wykorzystywania rezultatów oraz wsparcia beneficjentów;
  • współpraca przy organizacji i udział w europejskich wydarzeniach związanych z sektorem Młodzież.

Oczekujemy:

  • wykształcenia wyższego – studia magisterskie (mile widziane z zakresu:  administracji, europeistyki, kulturoznawstwa, socjologii, stosunków międzynarodowych, zarządzania itp.);
  • minimum 2 lat doświadczenia w pracy/stażu na stanowiskach związanych z realizacją projektów edukacyjnych lub społecznych finansowanych ze środków europejskich lub innych środków publicznych;
  • bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office, w tym szczególnie MS Excel;
  • znajomości sektora edukacji pozaformalnej oraz specyfiki funkcjonowania organizacji pozarządowych;
  • rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych w mowie i piśmie;
  • znajomości języka angielskiego co najmniej na poziomie średniozaawansowanym (B2);
  • łatwości nawiązywania kontaktów, komunikatywności;
  • umiejętności organizacji pracy własnej, samodzielności i dyscypliny w przestrzeganiu terminów i procedur, w tym procedur finansowych.

Dodatkowe atuty:

  • doświadczenie w pracy lub odbyty staż w obszarze edukacji i szkoleń i/lub obsługi projektów finansowanych ze środków unijnych;
  • doświadczenie w organizacji i prowadzeniu spotkań informacyjnych/szkoleń z klientami/beneficjentami;
  • doświadczenie w pracy z organizacjami pozarządowymi lub działalność w sektorze NGO.

Oferujemy:

  • zatrudnienie na umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin;
  • możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji poprzez udział w szkoleniach i międzynarodowych projektach;
  • możliwość udziału w międzynarodowych wydarzeniach;
  • przyjazną atmosferę pracy oraz wsparcie w adaptacji w nowym środowisku;
  • atrakcyjne warunki zatrudnienia;
  • pakiet socjalny, w tym prywatną opiekę medyczną oraz kartę sportową.

Wszystkich zainteresowanych prosimy o przesłanie aplikacji do dnia 27 listopada 2024 r.

W celu aplikowania na to stanowisko, kliknij przycisk "Aplikuj" i wypełnij wymagane pola.

https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=50bbdca65f13429987bc99ca4d803bd7

Link do ogłoszenia na stronie BIP:

https://bip.frse.org.pl/content/specjalista-starszy-specjalista-glowny-specjalista-w-zespole-erasmus-mlodziez-akcja-1-i-disc

Starszy specjalista / główny specjalista w Zespole Zarządzania Zasobami Ludzkimi

Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji zarządzającą kilkunastoma międzynarodowymi i krajowymi programami edukacyjnymi poszukuje Kandydatek/tów na stanowisko:

Starszy specjalista/ główny specjalista w Zespole Zarządzania Zasobami Ludzkimi
Nr ref.: FRSE/57/2024
Liczba wakatów: 1

Obowiązki:

  • sporządzanie listy płac, raportów z podziałem na źródło finansowania i przelewów z wynagrodzeniami;
  • sporządzanie dokumentacji DRA miesięcznych, rocznej deklaracji IWA, deklaracji PFRON a także miesięcznych zestawień dot. PDOF i deklaracji rocznych PIT,
  • rozliczanie pakietów zdrowotnych i rekreacyjnych oraz dodatkowych pakietów ubezpieczeń;
  • sporządzanie przelewów miesięcznych, odpisów na ZFŚS i dokonywanie przelewów;
  • prowadzenie ewidencji absencji chorobowej;
  • sporządzanie i wysyłka dokumentów do ZUS związanych z zatrudnianiem/zwalnianiem pracowników;
  • sporządzanie zaświadczeń o wynagrodzeniu i zatrudnieniu;
  • prowadzenie akt osobowych pracowników;
  • sporządzanie umów cywilno-prawnych i prowadzenie rozliczeń tych umów;
  • tworzenie niestandardowych sprawozdań, statystyk, opracowań i zestawień na potrzeby wewnętrzne oraz audytów zewnętrznych i bieżących zapytań instytucji nadzorujących działania FRSE;
  • współpraca z bezpośrednim przełożonym w zakresie projektowania i utrzymania systemów motywacji finansowej, ewidencji czasu pracy, planowania zatrudniania i etatyzacji.;
  • doradztwo dla kierowników i Zarządu w sprawach związanych z utrzymaniem i rozwojem zasobów ludzkich.

Oczekujemy:

  • wykształcenia wyższego II stopnia;
  • minimum 5 letniego stażu pracy (mile widziane w sektorze publicznym) w tym 3 lata na samodzielnych stanowiskach ds. płac;
  • doświadczenia w obsłudze programów kadrowo-płacowych (Symfonia, Enova);
  • eksperckiej praktycznej wiedzy z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych;
  • wiedzy o systemach wynagrodzeń i doświadczenia w projektowaniu rozwiązań z zakresu motywacji finansowej;
  • podstawowej wiedzy z zakresu ochrony danych osobowych;
  • bardzo dobrej organizacji pracy własnej i umiejętności wyznaczania priorytetów;
  • orientacji na zadania i rozwiązywanie problemów;
  • znajomości obsługi pakietu MS Office na poziomie zaawansowanym (szczególnie MS Excel)
  • znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B1.

Oferujemy:

  • możliwość rozwoju zawodowego w profesjonalnym środowisku;
  • pracę w prestiżowej instytucji realizującej istotne cele społeczne;
  • prywatną opiekę medyczną i pakiet sportowy;
  • atrakcyjne warunki zatrudnienia.

Zainteresowanych kandydatów i kandydatki prosimy o przesłanie aplikacji do 06 stycznia 2025 r.

W celu aplikowania na to stanowisko, kliknij w poniższy link i wypełnij wymagane pola.

https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=85dbcd1cbd0b47089d7128cac8e2d961

Link do ogłoszenia na stronie BIP:

https://bip.frse.org.pl/content/starszy-specjalistaglowny-specjalista-w-zespole-zarzadzania-zasobami-ludzkimi

Specjalista w Zespole Krajowego Centrum Europass i Euroguidance

Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji zarządzającą kilkunastoma międzynarodowymi i krajowymi programami edukacyjnymi poszukuje Kandydatek/tów na stanowisko:

Specjalista w Zespole Krajowego Centrum Europass i Euroguidance
Nr ref.: FRSE/27/2024

Miejsce pracy: Warszawa
Liczba wakatów: 1

Obowiązki:

  • obsługa administracyjno - biurowa zespołu, tj. ewidencja oraz prowadzenie wewnętrznego obiegu dokumentów (EZD), prowadzenie statystyk, obsługa wewnętrznych systemów informacji oraz ewidencji pracy, zamówień publicznych, realizacja obiegu dokumentów, obsługa korespondencji elektronicznej,
  • jednoczesne prowadzenie wielu działań i projektów europejskich sieci Europass i Euroguidance wraz z realizacją zakontraktowanych, okresowych planów działania,
  • wystąpienia publiczne w ramach organizacji wydarzeń, szkoleń, warsztatów w formie stacjonarnej „face to face” i on-line; w skali od 5 do 500 osób,
  • tworzenie i redagowanie tekstów, w tym tworzenie postów, informacji prasowych, artykułów ulotek i pism,
  • reprezentacja Zespołu w międzynarodowych działaniach europejskiej sieci Europass i Euroguidance – wystąpienia publiczne w języku angielskim,
  • całościowa obsługa wydarzeń Europass i Euroguidance: wystąpienia publiczne, prowadzenie prezentacji, także w języku angielskim, konferencji, warsztatów, sesji szkoleniowych, targów,

Wymagamy:

  • rozwiniętej znajomości języka angielskiego w wypowiedziach ustnych, czytaniu, mowie, piśmie (warunek konieczny!) z pełną zdolnością do analizy dokumentów programowych adekwatnych struktur Komisji Europejskiej, a także prowadzenia prezentacji, warsztatów, wystąpień, obecności na stoiskach promocyjnych, przygotowania artykułów i swobodnych wypowiedzi w języku angielskim, a także odwagi wypowiadania się w tym języku obcym - minimum B2, optymalnie C1 -  aktualny certyfikat bardzo! mile widziany,
  • wykształcenia wyższego II stopnia – potwierdzone dyplomem magisterskim, z zakresu doradztwa zawodowego, europeistyki, stosunków międzynarodowych, filologii angielskiej, organizacji międzynarodowych, prawa europejskiego,
  • doświadczenia w realizacji podobnych obowiązków min. 2 lata, potwierdzonego dokumentami zatrudnienia,
  • czynnego prawa jazdy kategorii „B” oraz gotowości do krajowych i zagranicznych wyjazdów w delegacje (warunek konieczny),
  • sumienności, samodzielności i dyscypliny w przestrzeganiu terminów i procedur,
  • umiejętności tworzenia i redakcji tekstów,
  • dobrej znajomości pakietu MS Office, szczególnie Word, Excell, Powerpoint,
  • wiedzy ogólnej o integracji europejskiej,
  • znajomości na poziomie użytkownika mediów społecznościowych, szczególnie Facebook, Linkedin,
  • proaktywności z orientacją na zadania i rozwiązywanie problemów,
  • rozwiniętych zdolności komunikacyjnych oraz inteligencji emocjonalnej,
  • wysokiej motywacji i pozytywnego nastawienia,
  • wysokiej kultury osobistej,
  •  umiejętności organizacji pracy własnej, samodzielności myślenia i formułowania opinii,
  • elastyczności, odwagi, zdolności uczenia się, sprawności, zapału i dynamiki w działaniu.

Dodatkowymi atutami będą:

  • znajomość HTML, szczególnie HTML + CSS (bez JS) w strukturze XML EDC,
  • doświadczenie w obsłudze systemów typu CMS, np. Wordpress i podobne, a także posługiwanie się aplikacjami graficznymi, np. canva,
  • komunikatywna znajomość (minimum B1 każdego języka poza wymaganymi polskimi i angielskim,  
  • potwierdzone zaświadczeniem lub referencjami doświadczenie z zakresu wystąpień publicznych, prowadzenia prezentacji, szkoleń i warsztatów,
  • znajomość sektora edukacji zawodowej w Polsce, szczególnie styczność z mobilnością edukacyjną, np. w Programie Erasmus+ oraz funkcjonowania unijnych programów edukacyjnych UE,
  • doświadczenie w pracy z młodzieżą, udzielanie konsultacji z planowania kariery zawodowej i rozwoju osobistego.

Oferujemy:

  • możliwość rozwoju zawodowego w profesjonalnym środowisku,
  • pracę w prestiżowej instytucji realizującej istotne cele społeczne,
  • atrakcyjne warunki zatrudnienia.

Wszystkich zainteresowanych prosimy o przesłanie do dnia 31 grudnia 2024 r. pocztą elektroniczną na adres: praca@frse.org.pl:

  • CV w języku polskim wg wzoru Europass (wraz z numerem referencyjnym)
  • Listu motywacyjnego (prosimy o podanie w przybliżeniu minimalnego wynagrodzenia brutto jakie Kandydat oczekuje otrzymywać na tym stanowisku). Dodatkowym atutem będzie przedstawienie szerszego opisu ostatnio wykonywanych obowiązków zawodowych, zgodnych z oczekiwanym profilem kandydata.

W temacie wiadomości mailowej prosimy o wpisanie numeru referencyjnego.

Wybrane osoby zostaną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną. Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy.

Prosimy o dopisanie w aplikacji następującej klauzuli:
W związku procesem rekrutacji realizowanym przez Fundację Rozwoju Systemu Edukacji jako pracodawcę oraz w związku z koniecznością przetwarzania w tym celu danych osobowych kandydatów, informujemy iż:
1.      Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji („Administrator”).
2.      Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO), zgoda może zostać odwołana w dowolnym czasie. Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu Pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Przesłanie dokumentacji rekrutacyjnej (list motywacyjny, życiorys zawodowy) do Administratora traktowane będzie jako udzielenie zgody. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
3.      Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji będzie przetwarzać Państwa dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników w okresie 4 miesięcy od daty zakończenia rekrutacji na którą Państwo aplikowali, jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), zgoda może zostać odwołana w dowolnym czasie.
4.      Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji. W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywane danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą wykorzystywane przez 4 miesięcy od daty zakończenia rekrutacji.
5.      Dane są chronione środkami technicznymi i organizacyjnymi, aby zagwarantować odpowiedni poziom ochrony, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
6.      Administrator nie pozyskuje Danych od podmiotów trzecich lub ze źródeł powszechnie dostępnych i przetwarza wyłącznie Dane podane przez Panią/Pana w celu realizacji celu opisanego w pkt 2. Powyżej (zgodnie z art. 13 RODO).
7.      Dane mogą być udostępniane:
1.    podmiotom, które świadczą na rzecz Administratora usługi informatyczne lub podmiotom świadczącym na rzecz Administratora usługi księgowe lub podmiotom świadczącym na rzecz Administratora usługi administracyjne i inne związane z realizacją usługi
2.    instytucjom zarządzającym programami realizowanymi przez Fundację Rozwoju Systemu Edukacji w zakresie, w jakim jest to niezbędne do realizacji tych programów.
8.      Podstawą przetwarzania Danych jest art. 6 ust. 1 lit. a) Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), zaś w zakresie informacji przekazywanych Komisji Europejskiej w ramach programów zarządzanych przez Komisję Europejską i jej agendy – art.  5 lit. c) Rozporządzenia 2018/1725.
9.      Przysługuje Pani/Panu prawo do:
-     uzyskania informacji na temat przetwarzania Danych, w tym o kategoriach przetwarzanych danych i ewentualnych odbiorcach Danych,
-     żądania skorygowania nieprawidłowych Danych lub uzupełnienia niekompletnych Danych,
-     żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania Danych – na zasadach opisanych w RODO,
-     złożenia sprzeciwu wobec przetwarzania - na zasadach opisanych w RODO,
-     przenoszenia Danych – poprzez otrzymanie Danych od Administratora formacie umożliwiającym ich przekazanie wybranemu podmiotowi trzeciemu,
-     złożenia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa – w przypadku stwierdzenia, że Dane są przetwarzane sprzecznie z prawem.
10.  Ma Pani/Pan prawo zgłoszenia sprzeciwu wobec przetwarzanie wszelkich lub niektórych Danych w dowolnym momencie. Sprzeciw nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed jego dokonaniem. Sprzeciw można zgłosić poprzez wysłanie oświadczenia na adres Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji, Al. Jerozolimskie 142a, 02-305 Warszawa lub na adres e-mail iod@frse.org.pl
11.  Wszelkie wnioski, pytania i żądania związane z przetwarzaniem Danych powinny być kierowane na adres e-mail: iod@frse.org.pl
 
…………………………………………………………
(data i podpis)

 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w przyszłych procesach rekrutacyjnych przez okres 4 miesięcy na warunkach określonych powyżej.
 
…………………………………………………………
(data i podpis)

 

Link do ogłoszenia na stronie BIP:

https://bip.frse.org.pl/content/specjalista-w-zespole-krajowego-centrum-europass-i-euroguidance

Etapy procesu rekrutacyjnego w FRSE

treść strony

1. Analiza CV

Zaczynamy od analizy nadesłanych przez Ciebie dokumentów

2. Test wiedzy, Case Study, prezentacja

Jest to etap fakultatywny

3. Rozmowa rekrutacyjna

Etap obligatoryjny. Możliwość rozmowy stacjonarnej lub online

4. Wynik rekrutacji i informacja zwrotna

Dla każdego uczestnika

 

Przyjmowanie zgłoszeń o naruszeniach w FRSE

 

Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji (FRSE) informuje o możliwości zgłaszania informacji o naruszeniach

Zgłoszenia o podejrzeniu lub występowaniu naruszenia w FRSE można dokonać:

  1. pocztą elektroniczną na adres: sygnalista@frse.org.pl;
  2. listownie, kierowane na Dyrektora Generalnego FRSE, na adres: Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji, al. Jerozolimskie 142A, 02-305 Warszawa, z dopiskiem „do rąk własnych”.

Zgłoszenia podlegają ochronie przed dostępem osób nieuprawnionych. Dane pozwalające na identyfikację sygnalisty będą chronione. Możliwe jest zgłaszanie naruszeń w sposób anonimowy. 

Jeżeli sygnalista chce dokonać zgłoszenia w sposób anonimowy, zgłoszenia kierowane:

  • na adres poczty elektronicznej: powinny być wysyłane z adresu poczty elektronicznej, który nie zawiera danych identyfikujących sygnalistę (np. imię, nazwisko, domena z nazwą firmy). Zaleca się założenie przez sygnalistę adresu poczty elektronicznej uniemożliwiającego identyfikację nadawcy, ale jednocześnie pozwalającego na prowadzenie z sygnalistą dalszej zanonimizowanej korespondencji w celu wyjaśnienia okoliczności naruszenia;
  • listownie: powinny być wysłane niepodpisane, koperta nie powinna wskazywać adresu korespondencyjnego nadawcy. Brak adresu do korespondencji skutkował będzie brakiem komunikacji z sygnalistą.

W przypadku zgłoszeń, które nie będą zawierały informacji pozwalających na weryfikację zgłoszenia, oraz braku kontaktu z sygnalistą istnieje ryzyko, że takie zgłoszenie nie będzie mogło być rozpatrzone.

Icons made by chehuna from www.flaticon.com