Praca w Fundacji Rozwoju Systemu Edukacji

treść strony

Dlaczego warto pracować w FRSE?

Pełnimy funkcję Narodowej Agencji Programu Erasmus+ (od 2014 r.) i Europejskiego Korpusu Solidarności (od 2018 r.). Łączny budżet tych przedsięwzięć w latach 2021–2027 przekroczy 29 miliardów euro w skali Europy. Na arenie międzynarodowej reprezentujemy Polskę, a w kraju organizujemy nabory i nadzorujemy finansowanie projektów. Nasze programy i inicjatywy są koordynowane zgodnie z normą systemu zarządzania jakością ISO 9001:2015.

Zapewniamy bardzo dobre warunki pracy:

Prywatna opieka medyczna

Dofinansowanie aktywności sportowej

Szkolenia oraz bezpłatne lekcje języka angielskiego w siedzibie firmy

Dofinansowanie wypoczynku z ZFŚS oraz biletów na wydarzenia kulturalne

Elastyczny czas pracy

Darmowa kawa i herbata w biurze

Dodatkowa składka pracodawcy na PPK

Oferty pracy w FRSE

 

Starszy specjalista / główny specjalista w Zespole Worldskills

Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji zarządzającą kilkunastoma międzynarodowymi i krajowymi programami edukacyjnym poszukuje Kandydatek/tów na stanowisko:

Starszy specjalista / główny specjalista w Zespole Worldskills
Nr ref.: FRSE/15/2025

Miejsce pracy: Warszawa
Liczba wakatów: 1

Obowiązki:

Obsługa administracyjna i logistyczna inicjatywy WorldSkills Poland koordynowanej przez Fundację Rozwoju Systemu Edukacji w Zespole ds. WorldSkills Poland, w tym:

  • organizacja regionalnych i krajowych konkursów umiejętności zawodowych;
  • przygotowywanie opisów do procedur zakupowych (tworzenie opisów zamówień, realizacja wniosków wszczęcia, prowadzenie rejestrów;
  • obsługa finansowa i administracyjna realizacji projektu FERS SkillsPoland;
  • prowadzenie współpracy z uczelniami oraz firmami w zakresie realizacji konkursów regionalnych krajowych SkillsPoland;
  • organizacja, prowadzenie, upowszechnianie i udział w spotkaniach, szkoleniach, warsztatach i konferencjach związanych z szkolnictwem branżowym i inicjatywami koordynowanymi przez FRSE;
  • udzielanie informacji dotyczącej WorldSkills Poland;
  • współpraca z podmiotami zewnętrznymi realizującymi zadania na zlecenie FRSE w obrębie funkcjonowania WorldSkills Poland;
  • sporządzaniu planów, raportów i zestawień danych dotyczących realizacji zadań Zespołu;
  • obsługa baz danych oraz dokumentów księgowych;
  • sporządzanie raportów i zestawień danych statystycznych i finansowych dotyczących realizacji zadań Zespołu oraz wsadów do wniosków o płatność.

Oczekujemy:

  • wykształcenia minimum średniego;
  • bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office;
  • znajomości wytycznych dla FERS oraz przepisów zamówień publicznych;
  • rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych oraz łatwości nawiązywania kontaktów;
  • doświadczenia w pracy zespołowej i projektowej;
  • gotowości do wyjazdów służbowych;
  • umiejętności organizacji pracy własnej, samodzielności i dyscypliny w przestrzeganiu terminów i procedur, w tym procedur finansowych, wysokiej jakości wykonywania powierzonych zadań, zwłaszcza rzetelności, dokładności i terminowości;
  • wykazywania inicjatywy, kreatywności, zaangażowania.

Atutem będzie doświadczenie w realizacji lub rozliczaniu projektów/przedsięwzięć finansowanych z programów POWER lub FERS (EFS).

Oferujemy:

  • możliwość rozwoju zawodowego w profesjonalnym środowisku;
  • pracę w prestiżowej instytucji realizującej istotne cele społeczne;
  • atrakcyjne warunki zatrudnienia.

Wszystkich zainteresowanych prosimy o przesłanie aplikacji do dnia 22 kwietnia 2025 r.
Aby aplikować na to stanowisko, kliknij w poniższy link i wypełnij wymagane pola, dołączając swoje CV oraz list motywacyjny.

https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=7779d7378c764fce910fa9afdb6b5db1

Link do ogłoszenia na BIP:

https://bip.frse.org.pl/content/starszy-specjalistaglowny-specjalista-w-zespole-worldskills

Specjalista / starszy specjalista w Biurze Programów Zewnętrznych w zakresie przedsięwzięć KPO

Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji zarządzającą kilkunastoma międzynarodowymi i krajowymi programami edukacyjnymi poszukuje Kandydatek/tów na stanowisko:

Specjalista / starszy specjalista w Biurze Programów Zewnętrznych w zakresie przedsięwzięć KPO

Nr ref.: FRSE/14/2025

Miejsce pracy: Warszawa
Liczba wakatów: 2 etaty

Obowiązki:
Obsługa merytoryczna projektów realizowanych przez Ostatecznych odbiorców wsparcia (beneficjentów) finansowanych z inwestycji A3.1.1 w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO) w tym:
•  ocena formalna wniosków o objęcia wsparciem,
•  kontraktowanie umów o objęcie wsparciem,
•  weryfikacja i zatwierdzanie kwartalnych wniosków o płatność pod kątem formalnym i merytorycznym,
•  bieżąca obsługa umów o objęcie wsparciem, kontakty z beneficjantami,
•  udzielanie konsultacji dotyczących działań projektowych,
•  doradztwo i szkolenia dla przedstawicieli beneficjentów,
•  organizacja, prowadzenie i udział w spotkaniach, szkoleniach, warsztatach i konferencjach związanych z ofertą i zasadami projektu oraz upowszechnianiem rezultatów projektu.

W ramach KPO w Fundacji Rozwoju Sytemu Edukacji są wdrażane dwa konkursy:
1.   Utworzenie i wsparcie funkcjonowania 120 Branżowych Centrów Umiejętności (BCU), realizujących koncepcję Centrów Doskonałości Zawodowej (CoVEs), więcej informacji jest dostępnych pod adresem: https://www.frse.org.pl/kpo-bcu
2.    Zbudowanie systemu koordynacji i monitorowania regionalnych działań na rzecz kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz uczenia się przez całe życie, w tym uczenia się dorosłych więcej informacji jest dostępnych pod adresem: https://www.frse.org.pl/kpo-lll

Oczekujemy:
•  wykształcenia wyższego (mile widziane z zakresu finansów, rachunkowości, prawa, administracji),
•  doświadczenia zawodowego:
  - specjalista: minimum 1 roku doświadczenia zawodowego,
  - starszy specjalista: minimum 4 lata doświadczenia zawodowego,
•  doświadczenia w przygotowywaniu planów, raportów i zestawień finansowych,
•  doświadczenia w rozliczaniu dokumentacji projektowej,
•  umiejętności organizacji pracy własnej, samodzielności i dyscypliny w przestrzeganiu terminów i procedur, w tym procedur finansowych,
•  doświadczenia w pracy zespołowej i projektowej, rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych oraz łatwości w nawiązaniu efektywnej współpracy,
•  wykazywania inicjatywy, kreatywności, zaangażowania.

Dodatkowe atuty:
•  mile widziana znajomość zagadnień z zakresu kształcenia zawodowego, doradztwa zawodowego i uczenia się osób dorosłych w Polsce,
•  mile widziane doświadczenie w realizacji projektów finansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego lub projektów inwestycyjnych.

Oferujemy:
•  możliwość rozwoju zawodowego w profesjonalnym środowisku,
•  możliwość rozwoju zawodowego w profesjonalnym środowisku,
•  zatrudnienie w oparciu umowy o pracę,
•  pracę w prestiżowej instytucji realizującej istotne cele społeczne,
•  prywatna opieka medyczna,
•  dofinansowanie aktywności sportowej,
•  szkolenia oraz bezpłatne lekcje języka angielskiego w siedzibie firmy,
•  dofinansowanie wypoczynku z ZFŚS oraz biletów na wydarzenia kulturalne,
•  elastyczny czas pracy,
•  dodatkowa składka pracodawcy na PPK,
•  możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie.

Wszystkich zainteresowanych prosimy o przesłanie aplikacji do dnia 25 kwietnia 2025 r.
Aby aplikować na to stanowisko, kliknij w poniższy link i wypełnij wymagane pola, dołączając swoje CV oraz list motywacyjny.

https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=66f0519defe9451185dd1087427aa746

Link do ogłoszenia na BIP:

https://bip.frse.org.pl/content/specjalista-starszy-specjalistaw-w-biurze-programow-zewnetrznych-w-zakresie-przedsiewziec-kp

 

Starszy / główny specjalista ds. Księgowości

Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji zarządzającą kilkunastoma międzynarodowymi i krajowymi programami edukacyjnymiposzukuje kandydatek/tów na stanowisko:

Starszy / główny specjalista ds. Księgowości
Nr ref.: FRSE/13/2025

Miejsce pracy: Warszawa
Liczba wakatów: 2 etaty

Obowiązki:
•  prowadzenie ewidencji księgowej związanej z obsługą finansową działalności FRSE,
•  bieżąca analiza i kontrola zapisów księgowych - uzgadnianie kont oraz poprawności zapisów prowadzonej ewidencji księgowej,
•  uzgadnianie i przygotowanie danych oraz aktywny udział przy przygotowaniu rocznego sprawozdania finansowego,
•  bieżąca kontrola dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym,
•  obsługa systemu bankowości elektronicznej i realizacja płatności,
•  współpraca z komórkami merytorycznymi Fundacji zajmującymi się obsługą programów edukacyjnych m.in. w zakresie sporządzania raportów finansowych,
•  przygotowywanie dokumentacji księgowej i udzielanie wyjaśnień na potrzeby audytów oraz kontroli zewnętrznych i wewnętrznych,
•  aktualizacja wiedzy w odniesieniu do procedur i zasad programów realizowanych przez Fundację.

Oczekiwania:
•   wykształcenie wyższe kierunkowe (finanse i rachunkowość) lub ukończone kursy w zakresie rachunkowości poświadczone certyfikatami,
•   minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe,
•   praktyczna znajomość przepisów ustawy o rachunkowości i przepisów podatkowych,
•   zdolności analityczne oraz umiejętność organizacji pracy własnej,
•   bardzo dobrej znajomości obsługi MS Excel,
•   dokładność, sumienność i terminowość w realizacji zadań,
•   umiejętność pracy samodzielnej pod presją czasu,
•   doświadczenie w pracy związanej z realizacją programów UE, programów realizowanych wielowalutowo.

Dodatkowe atuty:    
•   znajomość obsługi programu finansowo-księgowego Raks SQL,   
•   znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie,
•   doświadczenie w zakresie ewidencji księgowej środków publicznych.

Oferujemy:
•   możliwość rozwoju zawodowego w profesjonalnym środowisku,
•   zatrudnienie w oparciu umowy o pracę,
•   pracę w prestiżowej instytucji realizującej istotne cele społeczne,
•   prywatna opieka medyczna,
•   dofinansowanie aktywności sportowej,
•   szkolenia oraz bezpłatne lekcje języka angielskiego w siedzibie firmy,
•   dofinansowanie wypoczynku z ZFŚS oraz biletów na wydarzenia kulturalne,
•   elastyczny czas pracy,
•   dodatkowa składka pracodawcy na PPK,
•   możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie.

Zainteresowanych kandydatów i kandydatki prosimy o przesłanie aplikacji do 25 kwietnia 2025 r.
Aby aplikować na to stanowisko, kliknij w poniższy link i wypełnij wymagane pola, dołączając swoje CV oraz list motywacyjny.

https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=116bf6a84199425ebb5b1e9179db42a7

Link do ogłoszenia na BIP:

https://bip.frse.org.pl/content/starszyglowny-specjalista-ds-ksiegowosci

Specjalista / starszy / główny specjalista w zespole FERS-VET w Biurze Programów Edukacji Zawodowej

Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji zarządzającą kilkunastoma międzynarodowymi i krajowymi programami edukacyjnymi poszukuje Kandydatek/tów na stanowisko:

Specjalista / starszy / główny specjalista w zespole FERS-VET w Biurze Programów Edukacji Zawodowej

Nr ref.: FRSE/12/2025

Miejsce pracy: Warszawa
Liczba wakatów: 1 etat

Obowiązki:
Do głównych zadań osoby zatrudnionej tym stanowisku będzie należała obsługa administracyjna projektów realizowanych przez beneficjentów Fundacji, finansowanych z Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego, w tym:

  • prowadzenie doradztwa i szkoleń dla beneficjentów;
  • organizacja, prowadzenie i udział w spotkaniach, szkoleniach, warsztatach i konferencjach związanych z ofertą i zasadami programu oraz upowszechnianiem rezultatów programu, w tym współpraca przy promocji medialnej programu;
  • udzielanie konsultacji dot. oferty programu;
  • współtworzenie publikacji upowszechniających wyniki realizacji programu w tym przykładów dobrych praktyk;
  • współpraca przy organizacji i udział w międzynarodowych wydarzeniach związanych ze specyfiką obsługiwanego projektu;
  • opracowywanie nowych inicjatyw zarządzanych przez zespół;
  • obsługa procesu kontraktowania;
  • monitorowanie przebiegu i ocena końcowa realizacji umów;
  • ocena formalna i merytoryczna raportów końcowych;
  • obsługa baz danych;
  • rozpatrywanie spraw zgłaszanych przez beneficjentów (próśb, skarg, wniosków);
  • prowadzenie wewnętrznego obiegu dokumentów (EZD), prowadzenie statystyk oraz obsługa wewnętrznych systemów informatycznych;
  • konsultacje indywidualne z beneficjentami, obsługa telefoniczna i mailowa.

Oczekujemy:

  • wykształcenia wyższego I/II stopnia w dziedzinie nauk społecznych lub humanistycznych;
  • min. 2 lat doświadczenia w pracy/stażu w organizacjach związanych z dystrybucją środków europejskich bądź w zakresie zarządzania projektami europejskimi po stronie beneficjenta;
  • znajomości specyfiki sektora kształcenia zawodowego i szkoleń, w szczególności w obszarze mobilności międzynarodowych;
  • gotowości do krajowych i zagranicznych wyjazdów (warunek konieczny);
  • znajomości języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym ( co najmniej B2);
  • doskonałych umiejętności komunikacyjnych w języku polskim;
  • umiejętności analitycznego myślenia i wyciągania wniosków, tworzenia prezentacji i raportów;
  • umiejętności pracy w zespole jak i samodzielnej pod presją czasu w zmieniających się warunkach;
  • umiejętności organizacji pracy własnej, samodzielności i dyscypliny w przestrzeganiu terminów i procedur, w tym procedur finansowych, wysokiej jakości wykonywania powierzonych zadań, zwłaszcza rzetelności, dokładności i terminowości;
  • znajomości MS Excel na poziomie zaawansowanym oraz MS Word na poziomie średniozaawansowanym;
  • umiejętności tworzenia i redagowania tekstów w języku polskim i angielskim;
  • rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych oraz łatwość nawiązywania kontaktów;
  • wykazywania inicjatywy, kreatywności, zaangażowania.

Oferujemy:

  • pracę w prestiżowej instytucji realizującej istotne cele społeczne;
  • możliwość rozwoju zawodowego w profesjonalnym środowisku;
  • atrakcyjne warunki zatrudnienia.

Zainteresowanych kandydatów i kandydatki prosimy o przesłanie aplikacji do 16 kwietnia 2025 r.

W celu aplikowania na to stanowisko, kliknij w poniższy link i wypełnij wymagane pola.

https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=2aae4a5ae9734ea89c9fd2d71e21c6ca

Link do ogłoszenia na BIP:

https://bip.frse.org.pl/content/specjalistastarszyglowny-specjalista-w-zespole-fers-vet-w-biurze-programow-edukacji-zawodo-0

Redaktor / specjalista ds. mediów społecznościowych w Zespole Eurodesk

Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji poszukuje kandydatów na stanowisko: 

Redaktor / specjalista ds. mediów społecznościowych w Zespole Eurodesk

Nr ref.: FRSE/11/2025

Miejsce pracy: Warszawa
Liczba wakatów: 1

Obowiązki:

  • zarządzanie zawartością witryny Eurodesk Polska i Europejskiego Portalu Młodzieżowego, w tym tworzenie, redagowanie i tłumaczenie newsów oraz  artykułów publikowanych na obu witrynach,
  • tworzenie, redagowanie i wysyłanie newsletterów Eurodesk Polska,
  • samodzielne prowadzenie projektów wydawniczych – publikacji, ulotek, newsletterów (opracowanie tekstów, redakcja, współpraca z autorami, korektorami, grafikami i drukarnią, etc),
  • opracowywanie autorskich materiałów (filmowych, zdjęciowych, graficznych) na potrzeby mediów społecznościowych Eurodesk Polska,
  • prowadzenie profili Eurodesk Polska w mediach społecznościowych (Instagram, Facebook), publikowanie postów, rolek, instastories, zarządzanie płatnymi kampaniami, analiza efektywności działań prowadzonych w mediach społecznościowych,
  • koordynacja projektów informacyjnych („Time to Move”, Europejski Tydzień Młodzieży, etc.).

Oczekiwania:

  • wykształcenie wyższe licencjackie, mile widziane specjalizacje: dziennikarstwo, public relations, europeistyka lub podobne,
  • minimum dwuletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • umiejętność pisania i redagowania tekstów,
  • znajomość programów/aplikacji do tworzenia i montowania materiałów video,
  • gotowość do występowania (udostępniania wizerunku) w materiałach promocyjno-informacyjnych Eurodesk Polska publikowanych w mediach społecznościowych;
  • dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • łatwość nawiązywania kontaktów oraz umiejętność występowania publicznego;
  • wysoki poziom kreatywności i umiejętność organizacji pracy własnej,
  • dobra znajomość pakietu MS Office,
  • znajomość programu Adobe InDesign, Photoshop oraz pracy z narzędziami generatywnej sztucznej inteligencji będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy:

  • możliwość rozwoju zawodowego w profesjonalnym środowisku,
  • zatrudnienie w oparciu umowy o pracę,
  • pracę w prestiżowej instytucji realizującej istotne cele społeczne,
  • prywatna opieka medyczna,
  • dofinansowanie aktywności sportowej,
  • szkolenia oraz bezpłatne lekcje języka angielskiego w siedzibie firmy,
  • dofinansowanie wypoczynku z ZFŚS oraz biletów na wydarzenia kulturalne,
  • elastyczny czas pracy,
  • dodatkowa składka pracodawcy na PPK,
  • możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie.

Zainteresowanych kandydatów i kandydatki prosimy o przesłanie aplikacji do 16 kwietnia 2025 r.
W celu aplikowania na to stanowisko, kliknij w poniższy link i wypełnij wymagane pola.

https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=d9b228e110cd42a69df67b6d216f42ae

Link do ogłoszenia na BIP:

https://bip.frse.org.pl/content/redaktorspecjalista-ds-mediow-spolecznosciowych-w-zespole-eurodesk

 

Specjalista / starszy specjalista / główny specjalista - Ekspert merytoryczny ds. monitorowania oraz Specjalista / starszy specjalista / główny specjalista - Ekspert merytoryczny ds. analiz

Fundacja Rozwoju Sytemu Edukacji jest pracodawcą równych szans w zatrudnieniu.
Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji (FRSE) zaprasza do składania aplikacji na stanowiska ekspertów merytorycznych w ramach realizacji projektu:
Specjalista / starszy specjalista / główny specjalista - Ekspert merytoryczny ds. monitorowania
Specjalista / starszy specjalista / główny specjalista - Ekspert merytoryczny ds. analiz

Nr ref.: FRSE/63/2024
Miejsce pracy: Warszawa
Liczba wakatów: 2 wakaty

Ekspert merytoryczny ds. monitorowania
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
• opracowanie wkładu merytorycznego do koncepcji monitorowania oraz współpraca przy tworzeniu narzędzi monitorujących,
• konsultacje dla zespołu monitorującego w zakresie wykorzystywania narzędzi monitorujących,
• współpraca z innymi specjalistami ds. monitorowania,
• konsolidacja działań monitorujących.
Minimalne wymagania:
• wykształcenie wyższe magisterskie (preferowane kierunki humanistyczne),
• znajomość zagadnień uczenia się przez całe życie, edukacji formalnej i poza formalnej,
• doświadczenie w organizacji wydarzeń edukacyjnych,
• umiejętność opracowywania materiałów merytorycznych z zakresu edukacji.

Ekspert merytoryczny ds. analiz
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
• analiza merytoryczna i opiniowanie raportów wynikających z monitorowania,
• weryfikacja raportów i sprawozdań z projektów wojewódzkich realizowanych w ramach KPO,
• współpraca z ekspertami ds. wniosków i raportów,
• konsolidacja działań ekspertów ds. wniosków i raportów.
Minimalne wymagania:
• wykształcenie wyższe magisterskie (preferowane kierunki humanistyczne),
• minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie uczenia się przez całe życie i/lub edukacji formalnej i/lub poza formalnej,
• umiejętność opracowywania materiałów merytorycznych w obszarze edukacji,
• kompetencje analityczne w zakresie analizy danych.

Oferujemy:
• możliwość rozwoju zawodowego w profesjonalnym środowisku,
• zatrudnienie w oparciu umowy o pracę,
• pracę w prestiżowej instytucji realizującej istotne cele społeczne,
• prywatna opieka medyczna,
• dofinansowanie aktywności sportowej,
• szkolenia oraz bezpłatne lekcje języka angielskiego w siedzibie firmy,
• dofinansowanie wypoczynku z ZFŚS oraz biletów na wydarzenia kulturalne,
• elastyczny czas pracy,
• dodatkowa składka pracodawcy na PPK,
• możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie.

Jeśli Pani/Pan jest osobą z niepełnosprawnością, może skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu. Prosimy wraz z dokumentami aplikacyjnymi złożyć kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Wszystkich zainteresowanych prosimy o przesłanie aplikacji do dnia 08 kwietnia 2025 r. 
W celu aplikowania na to stanowisko, kliknij w poniższy link i wypełnij wymagane pola.

https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=fb3efa8333c847c0830de0bc4b0d0696

Link do ogłoszenia na BIP:

https://bip.frse.org.pl/content/specjalistastarszy-specjalistaglowny-specjalista-ekspert-merytoryczny-ds-monitorowania-specj

Specjalista / starszy specjalista / główny specjalista w Zespole Projektów KPO ds. BCU

Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji zarządzającą kilkunastoma międzynarodowymi i krajowymi programami edukacyjnymi poszukuje Kandydatek/tów na stanowisko:

Specjalista / starszy specjalista/ główny specjalista w Zespole Projektów KPO ds. BCU

Nr ref.: FRSE/05/2025

Miejsce pracy: Warszawa

Liczba wakatów: 1 etat (na zastępstwo)

Obowiązki:

Obsługa merytoryczna i finansowa projektów realizowanych przez Ostatecznych odbiorców wsparcia (beneficjentów) finansowanych z inwestycji A3.1.1 w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności w tym:

  • doradztwo i szkolenia dla przedstawicieli beneficjentów,
  • organizacja, prowadzenie i udział w spotkaniach, szkoleniach, warsztatach i konferencjach związanych z ofertą i zasadami projektu oraz upowszechnianiem rezultatów projektu,
  • udzielanie konsultacji dotyczących działań projektowych,
  • ocena wniosków do objęcia wsparciem, kontraktowanie, ewidencjonowanie i archiwizacja zawartych umów,
  • weryfikacja i zatwierdzanie wniosków o płatność pod kątem formalnym, merytorycznym oraz finansowym.

Oczekujemy:

  • wykształcenia wyższego (mile widziane z zakresu finansów, rachunkowości, prawa, administracji),
  • minimum 2 letniego doświadczenia zawodowego,
  • doświadczenia w przygotowywaniu planów, raportów i zestawień finansowych,
  • doświadczenia w rozliczaniu dokumentacji finansowej projektów,
  • umiejętności organizacji pracy własnej, samodzielności i dyscypliny w przestrzeganiu terminów i procedur, w tym procedur finansowych,
  • doświadczenia w pracy zespołowej i projektowej, rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych oraz łatwości w nawiązaniu efektywnej współpracy,
  • wykazywania inicjatywy, kreatywności, zaangażowania.

Dodatkowe atuty:

  • ogólna znajomość zasad rachunkowości i księgowości,
  • ogólna znajomość Prawa Zamówień Publicznych,
  • mile widziana znajomość zagadnień z zakresu kształcenia zawodowego, doradztwa zawodowego i uczenia się osób dorosłych w Polsce,
  • mile widziane doświadczenie w realizacji projektów finansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego lub projektów inwestycyjnych.

Oferujemy:

  • możliwość rozwoju zawodowego w profesjonalnym środowisku;
  • prywatną opiekę medyczną i pakiet sportowy;
  • pracę w prestiżowej instytucji realizującej istotne cele społeczne;
  • atrakcyjne warunki zatrudnienia.

Jeśli chcesz dołączyć do naszego zespołu, prześlij swoje CV i list motywacyjny do dnia 04 kwietnia 2025 r.

W celu aplikowania na to stanowisko, kliknij w poniższy link i wypełnij wymagane pola.

https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=c186121e95b84e4d991b329816ec9f5b

Link do ogłoszenia na stronie BIP:

https://bip.frse.org.pl/content/specjalista-starszy-specjalista-glowny-specjalista-w-zespole-projektow-kpo-ds-bcu

Etapy procesu rekrutacyjnego w FRSE

treść strony

1. Analiza CV

Zaczynamy od analizy nadesłanych przez Ciebie dokumentów

2. Test wiedzy, Case Study, prezentacja

Jest to etap fakultatywny

3. Rozmowa rekrutacyjna

Etap obligatoryjny. Możliwość rozmowy stacjonarnej lub online

4. Wynik rekrutacji i informacja zwrotna

Dla każdego uczestnika

 

Przyjmowanie zgłoszeń o naruszeniach w FRSE

 

Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji (FRSE) informuje o możliwości zgłaszania informacji o naruszeniach

Sposób dokonywania zgłoszeń

  1. Zgłoszenie naruszeń można dokonać w sposób:
    1. anonimowy – bez ujawniania przez Sygnalistę swoich danych,
    2. jawny – ujawniający przez Sygnalistę dane, które pozwalają na jego identyfikację lub przekazanie informacji zwrotnej.
  1. Zgłoszenia pisemne można dokonać:
    1. pocztą elektroniczną na adres: sygnalista@frse.org.pl,
    2. listowanie na Dyrektora Generalnego lub Dyrektora Biura Audytu Wewnętrznego i Kontroli, na adres: Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji, al. Jerozolimskie 142A, 02-305 Warszawa, z dopiskiem „do rąk własnych”,
    3. w postaci papierowej, osobiście Dyrektorowi Generalnemu lub Dyrektorowi Biura Audytu Wewnętrznego i Kontroli.
  1. Zgłoszenia ustne można dokonywać:
    1. telefonicznie lub za pośrednictwem komunikatora do rozmów głosowych np., MS TEAMS,
    2. za zgodą Sygnalisty – w trakcie nagrywanej rozmowy telefonicznej lub za pośrednictwem komunikatora do rozmów głosowych np., MS TEAMS,
    3. na wniosek Sygnalisty – w trakcie osobistego spotkania zorganizowanego w terminie 14 dni od dnia otrzymania takiego wniosku.
  1. Osobą odbierającą zgłoszenie w formie ustnej jest Dyrektor Generalny lub Dyrektor Biura Audytu Wewnętrznego i Kontroli.
     
  2. Zgłoszenie ustne jest dokumentowane w formie:
    1. nagrania rozmowy (plik z rozmową wraz z wyrażoną zgodą Sygnalisty na nagrywanie jest przechowywany w formie elektronicznej),
    2. protokołu rozmowy, sporządzonego przez osobę odbierającą zgłoszenie. Protokół odtwarza dokładnie przebieg spotkania.
  1. Zgłoszenie dokonanie w trakcie osobistego spotkania jest dokumentowane nagraniem lub protokołem z rozmowy za uprzednią zgodą Sygnalisty.
     
  2. Protokół rozmowy przekazywany jest do Sygnalisty.
     
  3. Sygnalista może dokonać sprawdzenia, poprawienia i zatwierdzenia protokołu rozmowy przez jego podpisanie.
     
  4. Jeżeli Sygnalista chce dokonać zgłoszenia w sposób anonimowy, zgłoszenia kierowane na:
    1. adres poczty elektronicznej powinny być wysyłane z adresu poczty elektronicznej, który nie zawiera danych identyfikujących sygnalistę (np. imię, nazwisko, domena z nazwą firmy). Zaleca się założenie przez sygnalistę adresu poczty elektronicznej, uniemożliwiającego identyfikację nadawcy, ale jednocześnie pozwalającego na prowadzenie z sygnalistą dalszej zanonimizowanej korespondencji w celu wyjaśnienia okoliczności naruszenia. Brak kontaktu z sygnalistą nie stanowi samodzielnej przyczyny do odstąpienia od procedury weryfikacji zgłoszenia;
    2. listownie powinny być wysłane niepodpisane, koperta nie powinna wskazywać adresu korespondencyjnego nadawcy. Brak adresu do korespondencji skutkował będzie brakiem komunikacji z Sygnalistą, w tym m.in.:
      1. brakiem możliwości prowadzenia korespondencji z sygnalistą w celu wyjaśnienia okoliczności zgłoszenia, występowania o dodatkowe informacje, zbieraniem informacji w trakcie postępowania wyjaśniającego, weryfikacyjnego, kontroli wewnętrznej,
      2. potwierdzenia otrzymania zgłoszenia od Sygnalisty i przekazania mu informacji zwrotnej dotyczącej zgłoszenia.
  1. W przypadku zgłoszeń, które nie będą zawierały informacji pozwalających na weryfikację zgłoszenia oraz braku kontaktu z sygnalistą, istnieje ryzyko, że takie zgłoszenie nie będzie mogło być rozpatrzone. 
     
  2. Zgłoszenia powinno zawierać:
    1. opcjonalnie: imię i nazwisko Sygnalisty;
    2. zalecane: adres email lub inne dane kontaktowe Sygnalisty;
    3. datę sporządzenia;
    4. imię, nazwisko i stanowisko osoby, osób, lub komórki organizacyjnej FRSE, które dopuściły się lub przyczyniły do zgłaszanego naruszenia lub których działanie/zaniechanie może doprowadzić do zgłaszanego naruszenia;
    5. być w miarę możliwości poparte wiarygodnym i rzeczowym opisem, wskazującym na konkretne naruszenie, a jeśli to możliwe poparte dowodami, aby możliwe było obiektywne oraz dokładne i wyczerpujące zbadanie zgłoszenia, zakończone uczciwym rozpatrzeniem zgłoszenia;
       
  3. Sygnalista w zgłoszeniu powinien, o ile to możliwe, przedstawić następujące informacje:
    1. opis zdarzenia, okoliczności faktycznych, pozwalających na podjęcie przez FRSE niezbędnych działań wyjaśniających, weryfikacyjnych zmierzających do dokładnego i obiektywnego wyjaśnienia okoliczności oraz określenia charakteru i wagi naruszenia;
    2. dlaczego Sygnalista uznaje (podejrzewa) dane działanie/zaniechanie za naruszenie;
    3. czy naruszenie już zaszło, czy też jest potencjalne, mogące się wydarzyć w przyszłości;
    4. wskazanie jakie mogą być motywy osoby dokonującej naruszenia;
    5. czy Sygnalista przed dokonaniem zgłoszenia podjął próbę usunięcia naruszenia, a jeżeli tak, to jaką;
    6. dane osób, które są lub mogą być ofiarami zgłaszanego naruszenia;
    7. nieformalne relacje osoby uczestniczących w naruszeniu;
    8. wskazanie jakie przepisy, regulacje, standardy postępowania zostały naruszone;
    9. wskazanie i załączenie dowodów potwierdzających lub uprawdopodobniających zgłaszane naruszenie, w szczególności dokumentów, informacji o świadkach, itp.
       
  4. Sygnalista może dokonać zgłoszenia na podstawie informacji jakie posiada. Sygnalista może nie ujawniać informacji, które mogą pozwolić na jego identyfikację.

Ochrona Sygnalisty

  1. Sygnalista podlega ochronie od chwili dokonania zgłoszenia lub ujawnienia publicznego, pod warunkiem, że miał uzasadnione podstawy sądzić, że informacja będąca przedmiotem zgłoszenia lub ujawnienia publicznego jest prawdziwa w momencie dokonywania zgłoszenia lub ujawnienia publicznego i że stanowi informację o naruszeniu prawa.
     
  2. Powyższe dotyczy również Sygnalisty, który dokonał anonimowego zgłoszenia informacji na temat naruszeń lub anonimowo ujawnił publicznie takie informacje.
     
  3. Osoba podlega ochronie, pomimo uznania, że zgłoszenie nie stanowi naruszenia, chyba że zgłoszenie zostało dokonane w złej wierze, miało na celu umyślne i nieprawdziwe pomówienie poprzez przedstawienie fałszywych, nieprawdziwych informacji lub godzenie w dobre imię osoby, bez obiektywnych podstaw do formułowania zarzutów w stosunku do osoby, której zgłoszenie dotyczyło.

Osoba pomagająca w dokonaniu zgłoszenia oraz osoba powiązana z Sygnalistą są objęte ochroną na takich samych zasadach jak Sygnalista.

Icons made by chehuna from www.flaticon.com