Języki Obce w Szkole 3/2024
Języki obce nauczane jako drugie | Język polski jako obcy
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
Sprawności językowe i podsystemy języka
seria wydawnicza
autor / redaktor
rok wydania
2023
miejsce wydania
Warszawa
liczba stron
128
hasła przedmiotowe
programy
Pozostałe informacje
wydawca
Wydawnictwo FRSE
język
POLSKI
ISBN / ISSN
0446-7965
Numer 2/2023 "Języków Obcych w Szkole" poświęcony jest sprawnościom językowym oraz podsystemom języka w nauczaniu. Znajdziemy w nim informacje dotyczące sprawności pisania czy mówienia oraz umiejętności cząstkowych i wiedzy na temat języka a także strategii uczenia się języka obcego. Poza tymi kwestiami nasi autorzy i autorki poruszyli zagadnienia związane m.in. z jakością kształcenia, specjalnymi potrzebami edukacyjnymi czy materiałami i narzędziami dydaktycznymi. Zapraszamy do lektury ostatniego przed wakacjami numeru i życzymy również dobrego letniego odpoczynku!
Więcej na stronie kwartalnika: www.jows.pl.
Języki obce nauczane jako drugie | Język polski jako obcy
Psychospołeczne aspekty uczenia się i nauczania języka obcego
Ponadprogramowo, pozaformalnie, nieformalnie
Cyfryzacja edukacji językowej
Kształcenie językowe w szkolnictwie wyższym
Języki obce zawodowe i specjalistyczne
Język i...
Pierwszy numer JOwS wydawany w FRSE
Rozpoczynamy trening językowy
Media społecznościowe - let's face them
Badania w dziedzinie edukacji językowej
Frankofonia
Język i kultura rosyjska
Język polski jako obcy
Język niemiecki
Z doświadczenia anglistów
Espanol i portugues
Romae latina i italiano
Języki rzadziej nauczane
Nauczanie języków na poziomie przedszkolnym