Języki Obce w Szkole 3/2024
Języki obce nauczane jako drugie | Język polski jako obcy
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
Nauczyciel języków w dobie sztucznej inteligencji
seria wydawnicza
autor / redaktor
rok wydania
2024
miejsce wydania
Warszawa
liczba stron
136
hasła przedmiotowe
programy
Pozostałe informacje
wydawca
Wydawnictwo FRSE
język
POLSKI
ISBN / ISSN
0446-7965
Sztuczna inteligencja i nowe technologie śmiało wkraczają do polskich szkół. W numerze 4/2024 piszemy o tym, w jaką stronę idzie edukacja językowa i co nowinki technologiczne zmieniają w charakterze pracy nauczycieli. Dużo miejsca poświęciliśmy ewoluującym rolom nauczycieli w dobie AI. Zachęcamy do lektury najnowszego numeru czasopisma!
Więcej na www.jows.pl
Języki obce nauczane jako drugie | Język polski jako obcy
Psychospołeczne aspekty uczenia się i nauczania języka obcego
Ponadprogramowo, pozaformalnie, nieformalnie
Cyfryzacja edukacji językowej
Kształcenie językowe w szkolnictwie wyższym
Języki obce zawodowe i specjalistyczne
Sprawności językowe i podsystemy języka
Język i...
Pierwszy numer JOwS wydawany w FRSE
Rozpoczynamy trening językowy
Media społecznościowe - let's face them
Badania w dziedzinie edukacji językowej
Frankofonia
Język i kultura rosyjska
Język polski jako obcy
Język niemiecki
Z doświadczenia anglistów
Espanol i portugues
Romae latina i italiano
Języki rzadziej nauczane