Edukacja dorosłych w programie Erasmus+
Przewodnik po sektorze Edukacja dorosłych w programie Erasmus+.
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
w sektorze Szkolnictwo wyższe w latach 2014–2020
seria wydawnicza
autor / redaktor
rok wydania
2024
miejsce wydania
Warszawa
liczba stron
276
hasła przedmiotowe
programy
Pozostałe informacje
wydawca
Wydawnictwo FRSE
język
POLSKI
ISBN / ISSN
978-83-67587-25-9
Erasmus+, flagowy program Unii Europejskiej wspierający podnoszenie jakości kształcenia formalnego i pozaformalnego, to m.in. zaangażowanie licznych europejskich uczelni, instytucji i organizacji w projekty o charakterze edukacyjnym. Niniejsza publikacja stanowi kompendium projektów międzynarodowych typu partnerstwa strategiczne w sektorze Szkolnictwo wyższe realizowanych w ramach Erasmusa+ w latach 2014–2020. Miały one na celu wspieranie opracowywania i wdrażania innowacyjnych praktyk w zakresie nauczania, zarządzania procesem dydaktycznym i funkcjonowania szkół w tym sektorze edukacji, a także realizację partnerstw na szczeblu europejskim promujących wymianę dobrych praktyk.
Cytowanie: Bielecka, A., Członkowska-Naumiuk, M. i Skibińska, B. (red.) (2024). Kompendium projektów partnerstw strategicznych programu Erasmus+ w sektorze Szkolnictwo wyższe w latach 2014–2020. Warszawa: Wydawnictwo FRSE.
Przewodnik po sektorze Edukacja dorosłych w programie Erasmus+.
Publikacja na temat rozwijania postawy obywatelskiej.
Wybór tekstów opublikowanych na platformie EPALE w 2023 roku.
European Solidarity Corpes
The Begginer's Guide is for those considering implementing Erasmus+ Key Action 2 projects.
Trzydzieści artykułów, wybranych spośród wszystkich zamieszczonych na platformie EPALE w 2022 roku.
Historie młodych ludzi, którzy zrealizowali ciekawe projekty w ramach programów Erasmus+ i EKS.
Kompendium projektów partnerstw strategicznych sektora Szkolnictwo wyższe w latach 2014–2020.
Poradnik dla osób zainteresowanych realizacją projektów w Akcji 2. programu Erasmus+.
A collection of research articles presented at the research seminar “Evidence-based approach..." (2021).
Publikacja dotyczy polskich uczelni realizujących program Erasmus+ w latach 2014–2020.
Publikacja prezentuje wybrane projekty Europejskiego Korpusu Solidarności.
Poradnik dotyczący udziału uczniów z dysfunkcjami w zagranicznych szkoleniach i praktykach zawodowych.
Wybór artykułów opublikowanych na platformie EPALE w 2021 roku.
A collection of articles summarising Erasmus+ research results presented during the seminar “Evidence-based approach in Erasmus+. Impact assessment".
Prezentacja oferty programu Erasmus+ 2021–2027
w sektorze Edukacja szkolna.
Publikacja o współpracy szkół branżowych i firm w Polsce w zakresie staży dla uczniów.
W książce przedstawiono osiem historii wolontariuszek i wolontariuszy Europejskiego Korpusu Solidarności.
Publikacja porusza zagadnienia dotyczące działań krajów unijnych, mających na celu stworzenie sieci uniwersytetów europejskich.
Presentation of key youth policy developments in Eastern Partnership countries and in the Russian Federation.