Kierunki rozwoju kształcenia i szkolenia zawodowego, t. 3
Zbiór artykułów opracowanych przez Zespół EVET w latach 2022–2024.
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
w sektorze Szkolnictwo wyższe w latach 2014–2020
seria wydawnicza
autor / redaktor
rok wydania
2024
miejsce wydania
Warszawa
liczba stron
276
hasła przedmiotowe
programy
Pozostałe informacje
wydawca
Wydawnictwo FRSE
język
POLSKI
ISBN / ISSN
978-83-67587-25-9
Erasmus+, flagowy program Unii Europejskiej wspierający podnoszenie jakości kształcenia formalnego i pozaformalnego, to m.in. zaangażowanie licznych europejskich uczelni, instytucji i organizacji w projekty o charakterze edukacyjnym. Niniejsza publikacja stanowi kompendium projektów międzynarodowych typu partnerstwa strategiczne w sektorze Szkolnictwo wyższe realizowanych w ramach Erasmusa+ w latach 2014–2020. Miały one na celu wspieranie opracowywania i wdrażania innowacyjnych praktyk w zakresie nauczania, zarządzania procesem dydaktycznym i funkcjonowania szkół w tym sektorze edukacji, a także realizację partnerstw na szczeblu europejskim promujących wymianę dobrych praktyk.
Cytowanie: Bielecka, A., Członkowska-Naumiuk, M. i Skibińska, B. (red.) (2024). Kompendium projektów partnerstw strategicznych programu Erasmus+ w sektorze Szkolnictwo wyższe w latach 2014–2020. Warszawa: Wydawnictwo FRSE.
Zbiór artykułów opracowanych przez Zespół EVET w latach 2022–2024.
Przewodnik po sektorze Edukacja dorosłych w programie Erasmus+.
Publikacja na temat rozwijania postawy obywatelskiej.
Wybór tekstów opublikowanych na platformie EPALE w 2023 roku.
European Solidarity Corpes
The Begginer's Guide is for those considering implementing Erasmus+ Key Action 2 projects.
Trzydzieści artykułów, wybranych spośród wszystkich zamieszczonych na platformie EPALE w 2022 roku.
Historie młodych ludzi, którzy zrealizowali ciekawe projekty w ramach programów Erasmus+ i EKS.
Kompendium projektów partnerstw strategicznych sektora Szkolnictwo wyższe w latach 2014–2020.
Poradnik dla osób zainteresowanych realizacją projektów w Akcji 2. programu Erasmus+.
A collection of research articles presented at the research seminar “Evidence-based approach..." (2021).
Publikacja dotyczy polskich uczelni realizujących program Erasmus+ w latach 2014–2020.
Publikacja prezentuje wybrane projekty Europejskiego Korpusu Solidarności.
Poradnik dotyczący udziału uczniów z dysfunkcjami w zagranicznych szkoleniach i praktykach zawodowych.
Wybór artykułów opublikowanych na platformie EPALE w 2021 roku.
A collection of articles summarising Erasmus+ research results presented during the seminar “Evidence-based approach in Erasmus+. Impact assessment".
Prezentacja oferty programu Erasmus+ 2021–2027
w sektorze Edukacja szkolna.
Publikacja o współpracy szkół branżowych i firm w Polsce w zakresie staży dla uczniów.
W książce przedstawiono osiem historii wolontariuszek i wolontariuszy Europejskiego Korpusu Solidarności.
Publikacja porusza zagadnienia dotyczące działań krajów unijnych, mających na celu stworzenie sieci uniwersytetów europejskich.