Kierunki rozwoju kształcenia i szkolenia zawodowego, t. 3
Zbiór artykułów opracowanych przez Zespół EVET w latach 2022–2024.
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
Perspektywa beneficjentów programu Erasmus+
seria wydawnicza
autor / redaktor
rok wydania
2021
miejsce wydania
Warszawa
hasła przedmiotowe
programy
Pozostałe informacje
wydawca
Wydawnictwo FRSE
język
polski
ISBN / ISSN
978-83-66515-59-8
Publikacja dotyczy szeroko pojętej współpracy placówek kształcenia zawodowego w Polsce i polskich pracodawców. Przedstawiono w niej przykłady szkół branżowych oraz Ochotniczych Hufców Pracy, które na co dzień współpracują z firmami lokalnymi i które chciały opowiedzieć o tym doświadczeniu, przedstawiając swoje rekomendacje w zakresie współpracy placówek branżowych z pracodawcami.
Cytowanie: Włodarczyk, A. i Motysia, K. (red.) (2021). Współpraca szkół branżowych z pracodawcami. Perspektywa beneficjentów programu Erasmus+. Warszawa: Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji.
Zbiór artykułów opracowanych przez Zespół EVET w latach 2022–2024.
Przewodnik po sektorze Edukacja dorosłych w programie Erasmus+.
Publikacja na temat rozwijania postawy obywatelskiej.
Zbiór opisów projektów partnerstw strategicznych Erasmus+ sektora Szkolnictwo wyższe w latach 2014–2020
Wybór tekstów opublikowanych na platformie EPALE w 2023 roku.
European Solidarity Corpes
The Begginer's Guide is for those considering implementing Erasmus+ Key Action 2 projects.
Trzydzieści artykułów, wybranych spośród wszystkich zamieszczonych na platformie EPALE w 2022 roku.
Historie młodych ludzi, którzy zrealizowali ciekawe projekty w ramach programów Erasmus+ i EKS.
Kompendium projektów partnerstw strategicznych sektora Szkolnictwo wyższe w latach 2014–2020.
Poradnik dla osób zainteresowanych realizacją projektów w Akcji 2. programu Erasmus+.
A collection of research articles presented at the research seminar “Evidence-based approach..." (2021).
Publikacja dotyczy polskich uczelni realizujących program Erasmus+ w latach 2014–2020.
Publikacja prezentuje wybrane projekty Europejskiego Korpusu Solidarności.
Poradnik dotyczący udziału uczniów z dysfunkcjami w zagranicznych szkoleniach i praktykach zawodowych.
Wybór artykułów opublikowanych na platformie EPALE w 2021 roku.
A collection of articles summarising Erasmus+ research results presented during the seminar “Evidence-based approach in Erasmus+. Impact assessment".
Prezentacja oferty programu Erasmus+ 2021–2027
w sektorze Edukacja szkolna.
W książce przedstawiono osiem historii wolontariuszek i wolontariuszy Europejskiego Korpusu Solidarności.
Publikacja porusza zagadnienia dotyczące działań krajów unijnych, mających na celu stworzenie sieci uniwersytetów europejskich.