Edukacja dorosłych w programie Erasmus+
Przewodnik po sektorze Edukacja dorosłych w programie Erasmus+.
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
seria wydawnicza
autor / redaktor
rok wydania
2018
miejsce wydania
Warszawa
liczba stron
110
hasła przedmiotowe
programy
Pozostałe informacje
wydawca
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
język
polski
ISBN / ISSN
978-83-65591-48-7
Publikacja przedstawia korzyści płynące ze współpracy partnerskiej, budowania partnerstw w oparciu o potencjał instytucji i tworzenia tzw. wartości dodanej dla instytucji, dla społeczeństwa, dla edukacji, w końcu dla partnerstwa. Program Erasmus+ oferując wsparcie na projekty realizowane w ramach współpracy międzynarodowej pozwala na wymianę doświadczeń, możliwość uczenia się od siebie nawzajem, a tym samym przyczynia się do podnoszenia potencjału organizacji partnerskich. Wybór odpowiedniego modelu współpracy, adekwatnego do przyjętych założeń projektowych oraz pozyskanie wartościowego partnerstwa to istotne wyzwania warunkujące osiągnięcie sukcesu.
Cytowanie: Siła partnerstw strategicznych, Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji, Raporty tematyczne FRSE, Warszawa 2018.
Przewodnik po sektorze Edukacja dorosłych w programie Erasmus+.
Publikacja na temat rozwijania postawy obywatelskiej.
Zbiór opisów projektów partnerstw strategicznych Erasmus+ sektora Szkolnictwo wyższe w latach 2014–2020
Wybór tekstów opublikowanych na platformie EPALE w 2023 roku.
European Solidarity Corpes
The Begginer's Guide is for those considering implementing Erasmus+ Key Action 2 projects.
Trzydzieści artykułów, wybranych spośród wszystkich zamieszczonych na platformie EPALE w 2022 roku.
Historie młodych ludzi, którzy zrealizowali ciekawe projekty w ramach programów Erasmus+ i EKS.
Kompendium projektów partnerstw strategicznych sektora Szkolnictwo wyższe w latach 2014–2020.
Poradnik dla osób zainteresowanych realizacją projektów w Akcji 2. programu Erasmus+.
A collection of research articles presented at the research seminar “Evidence-based approach..." (2021).
Publikacja dotyczy polskich uczelni realizujących program Erasmus+ w latach 2014–2020.
Publikacja prezentuje wybrane projekty Europejskiego Korpusu Solidarności.
Poradnik dotyczący udziału uczniów z dysfunkcjami w zagranicznych szkoleniach i praktykach zawodowych.
Wybór artykułów opublikowanych na platformie EPALE w 2021 roku.
A collection of articles summarising Erasmus+ research results presented during the seminar “Evidence-based approach in Erasmus+. Impact assessment".
Prezentacja oferty programu Erasmus+ 2021–2027
w sektorze Edukacja szkolna.
Publikacja o współpracy szkół branżowych i firm w Polsce w zakresie staży dla uczniów.
W książce przedstawiono osiem historii wolontariuszek i wolontariuszy Europejskiego Korpusu Solidarności.
Publikacja porusza zagadnienia dotyczące działań krajów unijnych, mających na celu stworzenie sieci uniwersytetów europejskich.