Edukacja dorosłych w programie Erasmus+
Przewodnik po sektorze Edukacja dorosłych w programie Erasmus+.
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
Wybór tekstów opublikowanych na platformie EPALE w 2019 r.
seria wydawnicza
autor / redaktor
rok wydania
2019
miejsce wydania
Warszawa
liczba stron
136
hasła przedmiotowe
programy
Pozostałe informacje
wydawca
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
język
polski
ISBN / ISSN
978-83-65591-92-0
Przypadek Josepha Conrada, który języka angielskiego nauczył się w dorosłym życiu, pokazuje, że można rozpocząć naukę języka obcego w dorosłości i osiągnąć na poziomie native speakera – podkreśla w artykule „O fetyszu native speakera” dr Paweł Nowak, językoznawca, ambasador EPALE, absolwent Harvarda i Uniwersytetu Kalifornijskiego w Berkeley.
W publikacji można znaleźć również inne inspirujące teksty z obszaru edukacji dorosłych, które pojawiły się na Europejskiej platformie na rzecz uczenia się dorosłych w Europie (EPALE) w 2019 r.
Cytowanie: Sześć kontekstów uczenia (się) dorosłych. Wybór tekstów opublikowanych na platformie EPALE w 2019 r., Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji, Warszawa 2019.
Przewodnik po sektorze Edukacja dorosłych w programie Erasmus+.
Publikacja na temat rozwijania postawy obywatelskiej.
Zbiór opisów projektów partnerstw strategicznych Erasmus+ sektora Szkolnictwo wyższe w latach 2014–2020
Wybór tekstów opublikowanych na platformie EPALE w 2023 roku.
European Solidarity Corpes
The Begginer's Guide is for those considering implementing Erasmus+ Key Action 2 projects.
Trzydzieści artykułów, wybranych spośród wszystkich zamieszczonych na platformie EPALE w 2022 roku.
Historie młodych ludzi, którzy zrealizowali ciekawe projekty w ramach programów Erasmus+ i EKS.
Kompendium projektów partnerstw strategicznych sektora Szkolnictwo wyższe w latach 2014–2020.
Poradnik dla osób zainteresowanych realizacją projektów w Akcji 2. programu Erasmus+.
A collection of research articles presented at the research seminar “Evidence-based approach..." (2021).
Publikacja dotyczy polskich uczelni realizujących program Erasmus+ w latach 2014–2020.
Publikacja prezentuje wybrane projekty Europejskiego Korpusu Solidarności.
Poradnik dotyczący udziału uczniów z dysfunkcjami w zagranicznych szkoleniach i praktykach zawodowych.
Wybór artykułów opublikowanych na platformie EPALE w 2021 roku.
A collection of articles summarising Erasmus+ research results presented during the seminar “Evidence-based approach in Erasmus+. Impact assessment".
Prezentacja oferty programu Erasmus+ 2021–2027
w sektorze Edukacja szkolna.
Publikacja o współpracy szkół branżowych i firm w Polsce w zakresie staży dla uczniów.
W książce przedstawiono osiem historii wolontariuszek i wolontariuszy Europejskiego Korpusu Solidarności.
Publikacja porusza zagadnienia dotyczące działań krajów unijnych, mających na celu stworzenie sieci uniwersytetów europejskich.