Uniwersytety Europejskie w Polsce
Publikacja poświęcona partnerstwom typu Uniwersytet Europejski.
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
Wpływ mobilności na zdobywanie umiejętności i szanse zatrudnienia studentów oraz na umiędzynarodowienie instytucji szkolnictwa wyższego
seria wydawnicza
autor / redaktor
rok wydania
2014
miejsce wydania
Luksemburg
liczba stron
254
hasła przedmiotowe
Pozostałe informacje
wydawca
Komisja Europejska / Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
język
polski
ISBN / ISSN
978-92-79-50615-4
W wywiadach prowadzonych podczas badania jakościowego studenci przede wszystkim postrzegali mobilność w ramach programu Erasmus jako okres definiujący ich osobisty i zawodowy rozwój, prowadzący do większej dojrzałości i rozwoju osobistego zwłaszcza ze względu na wzywania, którym musieli stawić czoła. Występowało odczucie, że umiejętności pracy zespołowej i atrybuty takie jak wiara w siebie i odporność uległy znacznej poprawie po wymianie, podobnie jak komunikatywność, znajomość języka i umiejętności prezentacyjne, kompetencje interpersonalne i interkulturowe, umiejętności rozwiązywania problemów, planowania i organizacyjne, umiejętność krytycznego myślenia, otwartość, kreatywność, tolerancja kulturowa i etniczna, samookreślenie, lepsze rozumienie innych, odpowiedzialność i zdolność przystosowania się.
Publikacja poświęcona partnerstwom typu Uniwersytet Europejski.
Encyklopedia Komisji Europejskiej Youth Wiki. Tom 1
Wybór tekstów Krajowego Zespołu Ekspertów ds. Kształcenia i Szkolenia Zawodowego
Raport roczny z działalności FRSE podsumowuje przebieg Erasmusa+, EKS, PO WER oraz inicjatyw towarzyszących w drugim roku nowej perspektywy 2021–2027.
Szczegółowe dane do map i wykresów raportu rocznego z działalności FRSE, który podsumowuje przebieg Erasmusa+, EKS, PO WER oraz inicjatyw towarzyszących w drugim roku
Szczegółowe dane do map i wykresów raportu rocznego z działalności FRSE, który podsumowuje przebieg Erasmusa+, EKS, PO WER oraz inicjatyw towarzyszących w pierwszym r
Wybór tekstów Krajowego Zespołu Ekspertów ds. Kształcenia i Szkolenia Zawodowego
Raport roczny z działalności FRSE podsumowuje przebieg Erasmusa+, EKS, PO WER oraz inicjatyw towarzyszących w pierwszym roku nowej perspektywy 2021–2027.
The second part of the two-volume publication summarising the first Erasmus+ perspective in Poland.
The first part of the two-volume publication summarising the first Erasmus+ perspective in Poland.
Druga część dwutomowej publikacji podsumowującej realizację programu Erasmus+ w latach 2014–2020.
Publikacja zawiera roczne podsumowanie najważniejszych programów edukacyjnych zarządzanych przez Fundację Rozwoju Systemu Edukacji.
Overview of youth policy of Eastern Partnership countries and its European support mechanisms.
Omówienie działań podejmowanych na rzecz młodzieży w trzech obszarach: zdrowie i dobre samopoczucie, kreatywność i kultura oraz globalne wyzwania.
Publikacja zawiera informacje na temat funkcjonowania programu Erasmus+ w Polsce w 2018 r.
Polityka młodzieżowa jest kluczowym czynnikiem wpływającym na rozwój społeczno-ekonomiczny, ponieważ to młodzi ludzie są siłą napędową społeczeństwa i gospodarki opartej na w
Podsumowanie programu Erasmus+ w 2017 r.
W publikacji przedstawiono informacje na temat realizacji programu Erasmus+ w Polsce w 2016 r.
Przewodnik dla użytkowników systemu ECTS zawiera wytyczne dotyczące wdrażania ECTS i linki do przydatnych dokumentów.