Języki Obce w Szkole 3/2024
Języki obce nauczane jako drugie | Język polski jako obcy
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
Motywacja do nauki języków obcych
seria wydawnicza
rok wydania
2020
miejsce wydania
Warszawa
hasła przedmiotowe
Pozostałe informacje
wydawca
Wydawnictwo FRSE
język
POLSKI
ISBN / ISSN
0446-7965
Czy kiedykolwiek w dzieciństwie marzyli Państwo o tym, by przeczytać swoją ulubioną książkę w oryginale? Czy zmotywowało Państwa to do uczenia się języka, w którym ta książka została napisana? Temat numeru tego wydania „Języków Obcych w Szkole” stanowi motywacja. Dzisiejsze możliwości nauki języków i praktykowania ich znajomości są niemal nieograniczone: to kontakty osobiste i w trakcie rozmaitych wyjazdów służbowych czy prywatnych (choć akurat teraz wstrzymanych!), to dostęp do wielojęzycznej telewizji, to internet ze swoimi interaktywnymi narzędziami, to programy wymiany takie jak Erasmus+. Wszystko to może być dobrym motywatorem do nauki języków. Życząc owocnej lektury tego wydania „Języków Obcych w Szkole”, mamy nadzieję, że zainspiruje ona Państwa do uczenia (się) języków, a przez to do poszerzania granic swojego świata.
Więcej na stronie kwartalnika: www.jows.pl
Języki obce nauczane jako drugie | Język polski jako obcy
Psychospołeczne aspekty uczenia się i nauczania języka obcego
Ponadprogramowo, pozaformalnie, nieformalnie
Cyfryzacja edukacji językowej
Kształcenie językowe w szkolnictwie wyższym
Języki obce zawodowe i specjalistyczne
Sprawności językowe i podsystemy języka
Język i...
Pierwszy numer JOwS wydawany w FRSE
Rozpoczynamy trening językowy
Media społecznościowe - let's face them
Badania w dziedzinie edukacji językowej
Frankofonia
Język i kultura rosyjska
Język polski jako obcy
Język niemiecki
Z doświadczenia anglistów
Espanol i portugues
Romae latina i italiano
Języki rzadziej nauczane