Języki Obce w Szkole 3/2024
Języki obce nauczane jako drugie | Język polski jako obcy
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
1/2021
seria wydawnicza
rok wydania
2021
miejsce wydania
Warszawa
hasła przedmiotowe
programy
Pozostałe informacje
wydawca
Wydawnictwo FRSE
język
POLSKI
ISBN / ISSN
0446-7965
Nauczanie zdalne, hybrydowe i w klasie – to pojemne hasło określa temat numeru pierwszego tegorocznego wydania „Języków Obcych w Szkole”. Od roku edukacja funkcjonuje w formule zdalnej (z niewielkimi okresowymi odstępstwami lub w niektórych grupach wiekowych uczniów). Dotychczasowe doświadczenie takiej pracy zaowocowało najpierw próbami wykorzystywania rozmaitych narzędzi cyfrowych, jak się okazało, z bardzo szerokiej ich palety, potem zaś refleksją nad ich przydatnością i funkcjonalnością, a wreszcie szczegółowymi sugestiami używania ich w odpowiednim kontekście i w zależności od skonkretyzowanych potrzeb. Dlatego też autorzy opublikowanych w tym numerze JOwS artykułów podają wskazówki, rekomendacje, wręcz konkretne instruktaże posługiwania się wypróbowanymi narzędziami cyfrowymi w trakcie zdalnego uczenia języków. Zachęcamy do zestawienia tych prezentacji z Państwa własnymi doświadczeniami.
Więcej na stronie kwartalnika: www.jows.pl.
Języki obce nauczane jako drugie | Język polski jako obcy
Psychospołeczne aspekty uczenia się i nauczania języka obcego
Ponadprogramowo, pozaformalnie, nieformalnie
Cyfryzacja edukacji językowej
Kształcenie językowe w szkolnictwie wyższym
Języki obce zawodowe i specjalistyczne
Sprawności językowe i podsystemy języka
Język i...
Pierwszy numer JOwS wydawany w FRSE
Rozpoczynamy trening językowy
Media społecznościowe - let's face them
Badania w dziedzinie edukacji językowej
Frankofonia
Język i kultura rosyjska
Język polski jako obcy
Język niemiecki
Z doświadczenia anglistów
Espanol i portugues
Romae latina i italiano
Języki rzadziej nauczane