Języki Obce w Szkole 3/2024
Języki obce nauczane jako drugie | Język polski jako obcy
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
Interakcja w nauce języków
seria wydawnicza
rok wydania
2020
miejsce wydania
Warszawa
programy
Pozostałe informacje
wydawca
Wydawnictwo FRSE
język
POLSKI
ISBN / ISSN
0446-7965
W czasie pandemicznej tęsknoty za naturalnością kontaktów międzyludzkich każdy rodzaj naszych interakcji jest na wagę złota. Rozmowy, wymiana zdań i poglądów, dyskusje, spory – wszystkie te formy kontaktów słownych między nami są oczywiście możliwe z użyciem telefonów i wszechobecnego internetu. Brakuje nam w tym jednak zwyczajności i bezpośredniości, co pobudza do zastanowienia nad istotą rozmowy i kontaktu z drugim człowiekiem. Dobrze się zatem złożyło, że jako Temat numeru 3/2020 „Języków Obcych w Szkole” zaplanowano interakcję w nauce języków.
Zachęcamy do lektury!
Więcej na stronie kwartalnika: www.jows.pl
Języki obce nauczane jako drugie | Język polski jako obcy
Psychospołeczne aspekty uczenia się i nauczania języka obcego
Ponadprogramowo, pozaformalnie, nieformalnie
Cyfryzacja edukacji językowej
Kształcenie językowe w szkolnictwie wyższym
Języki obce zawodowe i specjalistyczne
Sprawności językowe i podsystemy języka
Język i...
Pierwszy numer JOwS wydawany w FRSE
Rozpoczynamy trening językowy
Media społecznościowe - let's face them
Badania w dziedzinie edukacji językowej
Frankofonia
Język i kultura rosyjska
Język polski jako obcy
Język niemiecki
Z doświadczenia anglistów
Espanol i portugues
Romae latina i italiano
Języki rzadziej nauczane