Języki Obce w Szkole 3/2024
Języki obce nauczane jako drugie | Język polski jako obcy
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
3/2021
seria wydawnicza
autor / redaktor
rok wydania
2021
miejsce wydania
Warszawa
liczba stron
144
hasła przedmiotowe
programy
Pozostałe informacje
wydawca
Wydawnictwo FRSE
język
POLSKI
ISBN / ISSN
0446-7965
Przekazujemy Państwu numer, którego tematem przewodnim są kontrola i ocena postępów uczniów – zagadnienia ważne i niełatwe, dodatkowo skomplikowane przez (po?)pandemiczną rzeczywistość. Tym bardziej cieszy to, że większość artykułów w temacie przewodnim skupia się na kwestiach związanych z ocenianiem kształtującym, w tym przede wszystkim na przekazywaniu wartościowej informacji zwrotnej. W trzecim tegorocznym numerze znajdą Państwo również artykuły dotyczące innych istotnych kwestii, w tym – co już powoli staje się stałym elementem – związanych z kształceniem zdalnym. Życzymy miłej lektury!
Więcej na stronie kwartalnika: www.jows.pl.
Języki obce nauczane jako drugie | Język polski jako obcy
Psychospołeczne aspekty uczenia się i nauczania języka obcego
Ponadprogramowo, pozaformalnie, nieformalnie
Cyfryzacja edukacji językowej
Kształcenie językowe w szkolnictwie wyższym
Języki obce zawodowe i specjalistyczne
Sprawności językowe i podsystemy języka
Język i...
Pierwszy numer JOwS wydawany w FRSE
Rozpoczynamy trening językowy
Media społecznościowe - let's face them
Badania w dziedzinie edukacji językowej
Frankofonia
Język i kultura rosyjska
Język polski jako obcy
Język niemiecki
Z doświadczenia anglistów
Espanol i portugues
Romae latina i italiano
Języki rzadziej nauczane