Języki Obce w Szkole 3/2024
Języki obce nauczane jako drugie | Język polski jako obcy
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
Języki mniej popularne
seria wydawnicza
autor / redaktor
rok wydania
2022
miejsce wydania
Warszawa
liczba stron
144
hasła przedmiotowe
programy
Pozostałe informacje
wydawca
Wydawnictwo FRSE
język
POLSKI
ISBN / ISSN
0446-7965
Prezentujemy Państwu trzeci numer "Języków Obcych w Szkole" w bieżącym roku. Numer 3/2022 jest poświęcony językom rzadziej używanym w Polsce i tym samym rzadziej nauczanym, m. in. językowi szwedzkiemu, walijskiemu, kaszubskiemu czy katalońskiemu lub nieco zapomnianej a kiedyś bardziej popularnej łacinie. Ponadto wywiad o dużo mówiącym tytule "Angielski to nie wszystko" oraz garść metodycznych inspiracji dla nauczycieli, nie tylko języków rzadkich. Zapraszamy do lektury i życzymy udanego nowego roku szkolnego!
Więcej na stronie kwartalnika: www.jows.pl.
Języki obce nauczane jako drugie | Język polski jako obcy
Psychospołeczne aspekty uczenia się i nauczania języka obcego
Ponadprogramowo, pozaformalnie, nieformalnie
Cyfryzacja edukacji językowej
Kształcenie językowe w szkolnictwie wyższym
Języki obce zawodowe i specjalistyczne
Sprawności językowe i podsystemy języka
Język i...
Pierwszy numer JOwS wydawany w FRSE
Rozpoczynamy trening językowy
Media społecznościowe - let's face them
Badania w dziedzinie edukacji językowej
Frankofonia
Język i kultura rosyjska
Język polski jako obcy
Język niemiecki
Z doświadczenia anglistów
Espanol i portugues
Romae latina i italiano
Języki rzadziej nauczane