Języki Obce w Szkole 3/2024
Języki obce nauczane jako drugie | Język polski jako obcy
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
Blended learning w edukacji językowej
seria wydawnicza
rok wydania
2020
miejsce wydania
Warszawa
programy
Pozostałe informacje
wydawca
Wydawnictwo FRSE
język
POLSKI
ISBN / ISSN
0446-7965
Od wiosny tego roku edukacja ma inną postać niż zwykle: odbywa się albo zdalnie, albo w trybie hybrydowym czy mieszanym. Model ten, zwany z angielska blended learningiem jest głównym tematem tego wydania „Języków Obcych w Szkole”. Autorzy artykułów zaprezentowali swoje spojrzenie na to zagadnienie w nauce języków, pokazując je z rozmaitych perspektyw, akcentując walory i punktując wady. Ciekawe jest ukierunkowanie tych opracowań na ocenę prognostyczną: co będzie wartościowe w edukacji jutra, co nie rokuje pozytywnie, jak zmieni się szkoła po pandemii koronawirusa.
Zachęcamy do lektury!
Więcej na stronie kwartalnika: www.jows.pl
Języki obce nauczane jako drugie | Język polski jako obcy
Psychospołeczne aspekty uczenia się i nauczania języka obcego
Ponadprogramowo, pozaformalnie, nieformalnie
Cyfryzacja edukacji językowej
Kształcenie językowe w szkolnictwie wyższym
Języki obce zawodowe i specjalistyczne
Sprawności językowe i podsystemy języka
Język i...
Pierwszy numer JOwS wydawany w FRSE
Rozpoczynamy trening językowy
Media społecznościowe - let's face them
Badania w dziedzinie edukacji językowej
Frankofonia
Język i kultura rosyjska
Język polski jako obcy
Język niemiecki
Z doświadczenia anglistów
Espanol i portugues
Romae latina i italiano
Języki rzadziej nauczane