Impact of Erasmus+ on the Adult Education Sector in Poland
Niniejszy raport stanowi polskie podsumowanie badania przeprowadzonego w ramach międzynarodowej sieci „Research-based Impact Analysis of Erasmus+ Adult Education Programme” (R
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
Raport z badania dotyczącego osób pracujących z młodzieżą w ramach Programu Erasmus+
seria wydawnicza
autor / redaktor
rok wydania
2021
miejsce wydania
Warszawa
liczba stron
68
hasła przedmiotowe
programy
Pozostałe informacje
wydawca
Wydawnictwo FRSE
język
polski
ISBN / ISSN
978-83-66515-73-4
W raporcie przedstawiono wyniki międzynarodowego badania przeprowadzonego przez 33 narodowe agencje programu Erasmus+ w ramach sieci badawczej Research-based analysis and monitoring of Erasmus+: Youth (RAY). Badanie to dotyczyło projektów edukacyjnych realizowanych w sektorze Młodzież programu Erasmus+ i miało na celu przeanalizowanie opinii koordynatorów projektów młodzieżowych na temat inicjatyw finansowanych ze środków E+ Młodzież, a także poznanie ich oceny odnośnie do wpływu tych działań na ich uczestników, organizacje młodzieżowe, społeczności lokalne oraz na ich samych. W publikacji zebrano wyniki badania dla polskich koordynatorów projektów, a tam, gdzie było to konieczne – zaprezentowano je na tle wyników badania międzynarodowego.
Cytowanie: Jeżowski, M. (2021). Koordynatorzy w działaniu. Raport z badania dotyczącego osób pracujących
z młodzieżą w ramach programu Erasmus+. Warszawa: Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji.
DOI: 10.47050/66515734
Niniejszy raport stanowi polskie podsumowanie badania przeprowadzonego w ramach międzynarodowej sieci „Research-based Impact Analysis of Erasmus+ Adult Education Programme” (R
Report on the impact of Erasmus+ on the digital transformation of the beneficiaries of this programme.
Raport z badania wpływu Erasmusa+ na transformację cyfrową organizacji beneficjentów tego programu.
Raport opisuje sposób funkcjonowania polskich instytucji w inicjatywie Uniwersytetów Europejskich.
Raport z badania jakościowego projektów partnerskich Erasmus+ w sektorze Edukacja szkolna.
This report is the result of the survey of participants in volunteering abroad schemes.
Raport z badania uczestników projektów wolontariatu zagranicznego.
The tracer study on educational and vocational paths of Erasmus+ programme participants.
Raport z badania edukacyjnych i zawodowych wyborów uczestników programu Erasmus+.
Raport przedstawia opinie dyrektorów polskich szkół na temat realizacji projektów międzynarodowych w ich placówkach.
Raport podsumowuje wyniki dwóch badań dotyczących współpracy polskich przedsiębiorstw z sektorem edukacji.
Report on experiences of Erasmus students in Poland during the COVID-19 pandemic.
Raport na temat wsparcia instytucjonalnego zapewnionego podczas pandemii COVID-19 studentom zagranicznym w Polsce.
Results of the first eTwinning
user survey on online teaching
during the COVID-19 pandemic.
Wyniki pierwszego badania użytkowników platformy eTwinning na temat nauczania zdalnego w czasie pandemii COVID-19.
Between 2014 and 2019, Polish institutions submitted 360 applications for funding to the National Agency of the Erasmus+ Programme, and support amounting to nearly EUR 26 million was gran
The report discusses the role of school project coordinators in international cooperation of Polish education institutions.
The subject of the study discussed in this report were Polish organisations and international volunteers who carried out team volunteering projects in Poland.
Analysis of long-term activities
undertaken by international volunteers
in Polish schools and kindergartens.
Polskie szkoły i przedszkola coraz częściej goszczą zagranicznych wolontariuszy w ramach projektów Wolontariatu Erasmus+ (obecnie Europejskiego Korpusu Solidarności).