Zielony Erasmus+
Opisy najciekawszych projektów proekologicznych zrealizowanych w Akcji 2. programu Erasmus+.
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
Pakiet Edukacyjny Pozaformalnej Akademii Jakości Projektu Część 7
seria wydawnicza
rok wydania
2014
miejsce wydania
Warszawa
liczba stron
92
hasła przedmiotowe
Pozostałe informacje
wydawca
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
język
polski
ISBN / ISSN
978-83-64032-29-5
Publikacja przedstawia temat kreatywności w kontekście pracy z młodzieżą i działań projektowych, porusza przy tym wiele zagadnień uniwersalnych, bez względu na kontekst podejmowanego działania. Powstała w ramach wieloletniego projektu edukacyjnego Pozaformalnej Akademii Jakości Projektu.
Opisy najciekawszych projektów proekologicznych zrealizowanych w Akcji 2. programu Erasmus+.
Publikacja o Uniwersytetach Europejskich w Polsce
Opis najlepszych projektów eTwinning nagrodzonych w 2025 roku.
Publikacja dla członków sieci eTwinning.
The Professional Role of ESP Teachers
Wybór tekstów opublikowanych na platformie EPALE (2024 rok)
Publikacja zawiera opisy projektów prośrodowiskowych zrealizowanych w sektorze VET programu Erasmus+.
Kwartalnik beneficjentów programów edukacyjnych
Egzaminy, testy końcowe i certyfikujące
Szczegółowe dane do map i wykresów raportu rocznego z działalności FRSE, który podsumowuje przebieg Erasmusa+, EKS, PO WER oraz inicjatyw towarzyszących w drugim roku
This guide brings together valuable information on the key elements of managing a mobility project in the School Education field
Poradnik dla młodych osób zainteresowanych wolontariatem.
Kluczowe dane dotyczące wczesnej edukacji i opieki 2025
Zbiór artykułów opracowanych przez Zespół EVET w latach 2022–2024.
Kwartalnik beneficjentów programów edukacyjnych
Nauczyciel języków w dobie sztucznej inteligencji
Anglojęzyczna publikacja prezentująca polski system edukacji
Publikacja podsumowująca inicjatywy realizowane przez Fundację Rozwoju Systemu Edukacji w 2023 roku.
Scenariusze zajęć z zakresu wellbeing do wykorzystania na lekcjach, podczas wyjazdów integracyjnych oraz w projektach.
Niniejszy raport stanowi polskie podsumowanie badania przeprowadzonego w ramach międzynarodowej sieci „Research-based Impact Analysis of Erasmus+ Adult Education Programme” (R