Uniwersytety Europejskie w Polsce
Publikacja poświęcona partnerstwom typu Uniwersytet Europejski.
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
Raport 2012
seria wydawnicza
autor / redaktor
rok wydania
2013
miejsce wydania
Warszawa
liczba stron
108
hasła przedmiotowe
Pozostałe informacje
wydawca
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
język
polski
ISBN / ISSN
978-83-64032-10-3
Uczenie się przez całe życie jest i będzie jednym z największych wyzwań dla systemów edukacyjnych na świecie. Zdolność i chęć uczenia się na wszystkich etapach życia i w zróżnicowanych formach gwarantują rozwój społeczeństw i umożliwiają przystosowanie się do nowych warunków gospodarczych, społecznych i kulturowych. Program „Uczenie się przez całe życie” już od kilkunastu lat umożliwia Europejczykom mobilność edukacyjną: studia, staże i praktyki zawodowe, a także udział w kursach, seminariach i konferencjach. W publikacji przedstawiono nie tylko statystyki dotyczące polskich beneficjentów programu, ale także dobre praktyki, które mogą zainspirować i zachęcić przyszłych uczestników do mobilności edukacyjnej.
Cytowanie: Szwałek, K. (2013). Program „Uczenie się przez całe życie” w Polsce. Raport 2012. Warszawa: Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji.
Publikacja poświęcona partnerstwom typu Uniwersytet Europejski.
Encyklopedia Komisji Europejskiej Youth Wiki. Tom 1
Wybór tekstów Krajowego Zespołu Ekspertów ds. Kształcenia i Szkolenia Zawodowego
Raport roczny z działalności FRSE podsumowuje przebieg Erasmusa+, EKS, PO WER oraz inicjatyw towarzyszących w drugim roku nowej perspektywy 2021–2027.
Szczegółowe dane do map i wykresów raportu rocznego z działalności FRSE, który podsumowuje przebieg Erasmusa+, EKS, PO WER oraz inicjatyw towarzyszących w drugim roku
Szczegółowe dane do map i wykresów raportu rocznego z działalności FRSE, który podsumowuje przebieg Erasmusa+, EKS, PO WER oraz inicjatyw towarzyszących w pierwszym r
Wybór tekstów Krajowego Zespołu Ekspertów ds. Kształcenia i Szkolenia Zawodowego
Raport roczny z działalności FRSE podsumowuje przebieg Erasmusa+, EKS, PO WER oraz inicjatyw towarzyszących w pierwszym roku nowej perspektywy 2021–2027.
The second part of the two-volume publication summarising the first Erasmus+ perspective in Poland.
The first part of the two-volume publication summarising the first Erasmus+ perspective in Poland.
Druga część dwutomowej publikacji podsumowującej realizację programu Erasmus+ w latach 2014–2020.
Publikacja zawiera roczne podsumowanie najważniejszych programów edukacyjnych zarządzanych przez Fundację Rozwoju Systemu Edukacji.
Overview of youth policy of Eastern Partnership countries and its European support mechanisms.
Omówienie działań podejmowanych na rzecz młodzieży w trzech obszarach: zdrowie i dobre samopoczucie, kreatywność i kultura oraz globalne wyzwania.
Publikacja zawiera informacje na temat funkcjonowania programu Erasmus+ w Polsce w 2018 r.
Polityka młodzieżowa jest kluczowym czynnikiem wpływającym na rozwój społeczno-ekonomiczny, ponieważ to młodzi ludzie są siłą napędową społeczeństwa i gospodarki opartej na w
Podsumowanie programu Erasmus+ w 2017 r.
W publikacji przedstawiono informacje na temat realizacji programu Erasmus+ w Polsce w 2016 r.
Przewodnik dla użytkowników systemu ECTS zawiera wytyczne dotyczące wdrażania ECTS i linki do przydatnych dokumentów.