Uczenie (się) w ponowoczesności
Rola zawodowa nauczycieli i nauczycielek akademickich języka angielskiego specjalistycznego
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
seria wydawnicza
rok wydania
2015
miejsce wydania
Warszawa
liczba stron
16
hasła przedmiotowe
programy
Pozostałe informacje
wydawca
Tempus Public Fundation
język
polski
ISBN / ISSN
978-83-64032-61-5
Niniejsza publikacja została opracowana przez Środkowoeuropejską grupę roboczą Krajowych Centrów Europass z Austrii, Czech, Chorwacji, Słowenii, Węgier, Włoch i Polski. Poszczególnym biurom Europass udało się dotrzeć do konkretnych osób w ich krajach, które opowiedziały o tym, w jaki sposób dokumenty Europass pomogły im w osiągnięciu sukcesu. Polska „historia sukcesu” prezentuje doświadczenia studentki, która skorzystała z Europass – CV i zakwalifikowała się na staż na Wyspach Kanaryjskich oraz do międzynarodowego programu edukacyjnego w Berlinie.
Cytowanie: Sukces dzięki Europass (2015). Warszawa: Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji.
Rola zawodowa nauczycieli i nauczycielek akademickich języka angielskiego specjalistycznego
Języki obce nauczane jako drugie | Język polski jako obcy
Kwartalnik beneficjentów programów edukacyjnych
Publication about Polish high schools in European Univesities
Publikacja poświęcona partnerstwom typu Uniwersytet Europejski.
Zbiór opisów projektów partnerstw strategicznych Erasmus+ sektora Szkolnictwo wyższe w latach 2014–2020
Mistrzostwa Europy Młodych Profesjonalistów
The influence of society, economy and culture on the educational choices of women and men.
Report on the impact of Erasmus+ on the digital transformation of the beneficiaries of this programme.
Psychospołeczne aspekty uczenia się i nauczania języka obcego
Tłumaczenie publikacji Key data on teaching languages at school in Europe – 2023 edition
Publikacja specjalna dla koordynatorów projektów eTwinning.
Opis najlepszych projektów eTwinning nagrodzonych w 2024 roku.
Europejski Obszar Szkolnictwa Wyższego w roku 2024. Raport z realizacji procesu bolońskiego
Kwartalnik beneficjentów programów edukacyjnych
Raport z badania wpływu Erasmusa+ na transformację cyfrową organizacji beneficjentów tego programu.
Wybór tekstów opublikowanych na platformie EPALE w 2023 roku.
Zatwierdzanie efektów edukacji pozaformalnej i nieformalnego uczenia się w szkolnictwie wyższym w Europie
Uczenie się na rzecz zrównoważonego rozwoju w Europie: Budowanie kompetencji, wspieranie nauczycieli i szkół