Uczenie (się) w ponowoczesności
Rola zawodowa nauczycieli i nauczycielek akademickich języka angielskiego specjalistycznego
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
Namysł teoretyczny i rozwiązania praktyczne
seria wydawnicza
autor / redaktor
rok wydania
2019
miejsce wydania
Bydgoszcz
liczba stron
390
hasła przedmiotowe
programy
Pozostałe informacje
wydawca
Wydawnictwo Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego
język
polski
ISBN / ISSN
978-83-80183-07-0
Wyrównywanie szans edukacyjnych jest szerszym procesem kulturowym, wynikającym z założeń demokracji liberalnej, organizującej funkcjonowanie współczesnych państw rozwiniętych. Im lepszy dostęp do edukacji mają ludzie, tym lepsze perspektywy na przyszłość otwierają się przed nimi. Dobra edukacja jest zazwyczaj gwarancją dobrego życia. Dzięki objęciu dzieci powszechnym obowiązkiem szkolnym władza publiczna może realizować lub wspierać programy, które są racjonalne, kierowane do wszystkich i które nie są nastawione na zysk.
Cytowanie: Kostyło, P. (red.) (2019). Szkoła równych szans. Namysł teoretyczny i rozwiązania praktyczne. Bydgoszcz: Wydawnictwo Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego.
Rola zawodowa nauczycieli i nauczycielek akademickich języka angielskiego specjalistycznego
Języki obce nauczane jako drugie | Język polski jako obcy
Kwartalnik beneficjentów programów edukacyjnych
Publication about Polish high schools in European Univesities
Publikacja poświęcona partnerstwom typu Uniwersytet Europejski.
Zbiór opisów projektów partnerstw strategicznych Erasmus+ sektora Szkolnictwo wyższe w latach 2014–2020
Mistrzostwa Europy Młodych Profesjonalistów
The influence of society, economy and culture on the educational choices of women and men.
Report on the impact of Erasmus+ on the digital transformation of the beneficiaries of this programme.
Psychospołeczne aspekty uczenia się i nauczania języka obcego
Tłumaczenie publikacji Key data on teaching languages at school in Europe – 2023 edition
Publikacja specjalna dla koordynatorów projektów eTwinning.
Opis najlepszych projektów eTwinning nagrodzonych w 2024 roku.
Europejski Obszar Szkolnictwa Wyższego w roku 2024. Raport z realizacji procesu bolońskiego
Kwartalnik beneficjentów programów edukacyjnych
Raport z badania wpływu Erasmusa+ na transformację cyfrową organizacji beneficjentów tego programu.
Wybór tekstów opublikowanych na platformie EPALE w 2023 roku.
Zatwierdzanie efektów edukacji pozaformalnej i nieformalnego uczenia się w szkolnictwie wyższym w Europie
Uczenie się na rzecz zrównoważonego rozwoju w Europie: Budowanie kompetencji, wspieranie nauczycieli i szkół