Promowanie różnorodności i włączania w szkołach w Europie
Tłumaczenie publikacji Promoting diversity and inclusion in schools in Europe
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
dotyczących wewnętrznego zapewnienia jakości kształcenia w uczelniach
seria wydawnicza
autor / redaktor
rok wydania
2013
miejsce wydania
Warszawa
hasła przedmiotowe
Pozostałe informacje
wydawca
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
język
polski
ISBN / ISSN
978-83-64032-05-9
Przedmiotem opisu w niniejszej publikacji są dobre praktyki związane z funkcjonowaniem wewnętrznych systemów zapewnienia jakości kształcenia w uczelniach.
Cytowanie: Próchnicka, M. (2013). Zeszyt dobrych praktyk dotyczących wewnętrznego zapewnienia jakości kształcenia w uczelniach. Warszawa: Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji.
Tłumaczenie publikacji Promoting diversity and inclusion in schools in Europe
Przewodnik po sektorze Edukacja dorosłych w programie Erasmus+.
Publikacja na temat rozwijania postawy obywatelskiej.
Rola zawodowa nauczycieli i nauczycielek akademickich języka angielskiego specjalistycznego
Języki obce nauczane jako drugie | Język polski jako obcy
Kwartalnik beneficjentów programów edukacyjnych
Publication about Polish high schools in European Univesities
Publikacja poświęcona partnerstwom typu Uniwersytet Europejski.
Zbiór opisów projektów partnerstw strategicznych Erasmus+ sektora Szkolnictwo wyższe w latach 2014–2020
Mistrzostwa Europy Młodych Profesjonalistów
The influence of society, economy and culture on the educational choices of women and men.
Report on the impact of Erasmus+ on the digital transformation of the beneficiaries of this programme.
Psychospołeczne aspekty uczenia się i nauczania języka obcego
Tłumaczenie publikacji Key data on teaching languages at school in Europe – 2023 edition
Publikacja specjalna dla koordynatorów projektów eTwinning.
Opis najlepszych projektów eTwinning nagrodzonych w 2024 roku.
Europejski Obszar Szkolnictwa Wyższego w roku 2024. Raport z realizacji procesu bolońskiego
Kwartalnik beneficjentów programów edukacyjnych
Raport z badania wpływu Erasmusa+ na transformację cyfrową organizacji beneficjentów tego programu.